Gå til innhold

Komme seg inn i blokk med reklame

FrilanserBob

Anbefalte innlegg

Hvordan kommer posten og reklameutdelerfirmaer seg inn i blokker osv med post og reklame når ytterdørene er låst?

I de store byene må de jo ha utrolig mange nøkler hvis de ikke har en universalnøkkel da. Og hvis det eksisterer en universalnøkkel, hvordan kan man skaffe seg en slik hvis en har lyst til å dele ut reklamer i et område med mange blokker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i blokk:

Posten har jo i alle fall nøkkel inn hit.

+ at brannvesenet har.

Min nøkkel virker på ytterdøra, tekniske rom i min etasje (Sikringskap, Vaskerom, kjøkken og bod). + min bod.

Nøkkelen min virker ikke på andre etasjer sine fellesrom.

Og nøkkelen ser høvelig normal ut, ikke noe spesiell.

Tips for og komme seg inn i blokk:

Ring på alle leilighetene, noen blir sikkert til og åpne...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Jeg synes det er en uting at de som leverer reklame ringer på til de som bor der for å slippe inn.

Ikke skal de oppsøke de som bor der og ikke ønsker de reklamen heller.

Det neste hadde egentlig vært om reklameleverandørene ikke slapp inn.

Så de som skal levere noe har verågod og skaffe seg nøkkel eller drite i å levere reklamen der det er låst.

Det holder ikke om selskapet som leverer legger ansvaret på de som utfører selve jobben heller.

Lenke til kommentar

Da eg gikk med Norpost-reklame(drittjobb ;) ) så ventet eg enten på at noen skulle åpne(folk som gikk inn/ut) i maks 2-3 minutt. Med mindre eg visste noen i den blokka ønsket reklame, da ringte eg på hos dem(ja, det er faktisk noen som vil ha reklame). Dersom eg ikke kom inn gikk eg videre.

At distribusjonsselskapene skal ha universalnøkkler ser eg på som en svært dårlig ide ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en dårlig ide?

Skal de inn i blokkene for å tvinge på folk reklame så må de jo ha nøkkel.

Noe annet er rett og slett uhørt.

Men som du sier, der du vet noen vil ha så har du jo funnet løsningen, men for alle de andre blokkene der folk ikke vil ha så er nøkkel eller la være og levere løsningene.

Personlig så slipper jeg ikke inn de som leverer reklame men de som leverer ringer på til alle intil de mest nysjerrige slipper dem inn.

Hører først at det ringer på de 2 leilighetene under meg, så i min etasje osv intil noen åpner.

Når jeg bodde i høyblokk før så hadde de en stor papirkurv som folk kunne hive søpla i men etter at noen hadde lekt pyroman i den kurven forsvant den rimelig fort av sikkerhetsmessige årsaker.

Alle som lever av reklame skulle tatt seg en tur innom et returmottak, tror dere hadde blitt kvalm a sløsingen med resusjer for å vise fram oppvaskmiddelet til 19.90 på ICA.

Det er mange hundre tonn om dagen som trykkes opp for å ende ulest i søpla.

En total sløsing med verdifulle resursjer

Lenke til kommentar

Dette er da et organisatorisk problem.

At de som leverer reklamen ikke er til å stole på får i såfal arbeidgiver ordne opp i.

Bare det at hvemsomhelst kan få seg en slik jobb er jo da i utgangspunktet et problem ettersom en kjeltring kan få seg en slik jobb for og gjevnlig komme inn i fellesarealer i blokker for å se seg ut ei blokk hvor det er enkel tilgang til kjellerboder og lignende.

Kanskje står det sykler i kjellertrappa osv.

Nøkler eller ikke så burde ikke hvemsomhelst få seg en slik jobb og dermed ligger problemet høyere opp i organisasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...