Gå til innhold

Gaming/foto/film-laptop - Et godt valg?

Anbefalte innlegg

Har i dag vært på sesjon, og blitt tjenestedyktig. Jeg skal kanskje ha innrykk til sommeren. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe meg en stasjonær PC neste uke som skulle være en kraftig gamer. Men nå som forsvaret er aktuelt, tenker jeg heller at en god laptop ville være med praktisk, slik at jeg kan ta den med meg.

Derfor lurer jeg på, om denne maskinen er noe tess til de nyeste spillene, foto og film? Den ser jo helt rå ut!

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxapq0x283

Skjermkortet er vel noe av det beste man får til laptop? Eller?

4 Gig Ram og 320 GB HDD frister veldig mye, men mitt hovedspørsmål er om

denne PC'en takler spill som f.eks Diablo 3, Battlefield 2 og 2142, Company of Heroes, CS Source, Far Cry 2 osv. Jeg vil at den skal kunne kjøre krevende spill. Jeg er fullt innforstått med at en bærbar ikke akkurat klarer Crysis på "Ultra High", men det må vel gå an å spille nye spill med akseptabel grafikk, som er behagelig for øynene?

Jeg liker alt med denne maskinen, både design, pris og systemspesifikasjoner. Jeg tenker å bestille denne allerede i morgen eller i løpet av uken som kommer, noe som gjør at jeg trenger svar så fort som mulig! På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...