LasH Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Jeg sitter her å lurer på om jeg skal gå til innkjøp av kreatin, vet mange i klassen min bruker det. Men nå synes jeg at det er så mye å velge imellom. Kreatin Monohydrat, Krea bolic, etc. Noen som har erfaring med de forskjellige kreatin typene? Krea Bolic kommer vel i form av kapsler? Slipper mann oppladningsfase da? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Prøv V12 Turbo har hørt veldig mye bra om den! Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Min personlige mening er at jeg foretrekker kapsler. Blir litt mye med en shake før trening (f.eks. carbs), en proteinshake etter trening (evt. gainer), og så en gainer til med kreatin. kapsler fyker ned! har 3x bokser med kreabolic som skal brukes fom. førstkommende mandag! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ok, takker for svar! Gi en tilbakemelding når du har prøvd det da Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Prøv V12 Turbo har hørt veldig mye bra om den! men den får du ikke i norge, tror faktisk ikke du har lov å ta den med deg over grensa i det hele tatt, jeg hadde kjørt monohydrat i pulverform, beste og enkleste, isteden for å passe på å ta piller, noe jeg ikke liker.. Og carbo og protein shaken kan du jo bare blande sammen- vips så har du redusert 1 shake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener du kunne ha til 3 mnd forbruk Rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 er sånn hvis det selges reseptfritt i ett annet eøs/EU land, tror jeg det var, men V12 og HP selges vel under disk nå for tiden? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Prøv V12 Turbo har hørt veldig mye bra om den! men den får du ikke i norge, tror faktisk ikke du har lov å ta den med deg over grensa i det hele tatt, jeg hadde kjørt monohydrat i pulverform, beste og enkleste, isteden for å passe på å ta piller, noe jeg ikke liker.. Og carbo og protein shaken kan du jo bare blande sammen- vips så har du redusert 1 shake Bedre å ta en før/etter shake enn begge (for å lade opp til treningen, så restituering). i tillegg så blir det altfor mye pulver til en shake. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 er sånn hvis det selges reseptfritt i ett annet eøs/EU land, tror jeg det var, men V12 og HP selges vel under disk nå for tiden? Trur nok ikke det selges under disk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Prøv V12 Turbo har hørt veldig mye bra om den! men den får du ikke i norge, tror faktisk ikke du har lov å ta den med deg over grensa i det hele tatt, jeg hadde kjørt monohydrat i pulverform, beste og enkleste, isteden for å passe på å ta piller, noe jeg ikke liker.. Og carbo og protein shaken kan du jo bare blande sammen- vips så har du redusert 1 shake Bedre å ta en før/etter shake enn begge (for å lade opp til treningen, så restituering). i tillegg så blir det altfor mye pulver til en shake. har aldri i verden hatt noen problemer med å blanda carbo i prottis shaken min etter trening. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 En ting jeg lurer litt på, har hørt litt diverse meninger om dette, så jeg spørr her for å få det oppklart ^^ Får man bløte muskler ved bruk av kreatin? Mtp at de "trekker" til seg vann? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kan føle deg litt oppblåst når du er på sykuls, men vannet går ut igjen, så musklene dine vil ikke bli bløte nei Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mener du kunne ha til 3 mnd forbruk Rett meg om jeg tar feil Det stemmer! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 ikke hvis det selges under disk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Veit, men det selges ikke under disk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå har jeg ikke kjøpt v12 eller hp i sverige før så jeg vet ikke om det faktisk selges under disk, men har fått høre at man må betale kontant og kjøpe det på bakrommet Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Er kreatin på doping listen? tok det ca 3 uker i juni uten å merke noen forskjell utenom bivirkninger som kramper og konstant gangsperr. Om det er på dopinglisten, hvor lenge ligger det testbart i kroppen, driver med sport på et nivå som tidligere har hatt dopingtester. Endret 4. november 2008 av O:M:A Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei, kreatin er ikke på dopinglisten. Endret 4. november 2008 av awkward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå