Gå til innhold

Valg av kreatin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter her å lurer på om jeg skal gå til innkjøp av kreatin, vet mange i klassen min bruker det. Men nå synes jeg at det er så mye å velge imellom. Kreatin Monohydrat, Krea bolic, etc.

Noen som har erfaring med de forskjellige kreatin typene?

Krea Bolic kommer vel i form av kapsler? Slipper mann oppladningsfase da?

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min personlige mening er at jeg foretrekker kapsler. Blir litt mye med en shake før trening (f.eks. carbs), en proteinshake etter trening (evt. gainer), og så en gainer til med kreatin. kapsler fyker ned! har 3x bokser med kreabolic som skal brukes fom. førstkommende mandag!

Lenke til kommentar
Prøv V12 Turbo har hørt veldig mye bra om den!

men den får du ikke i norge, tror faktisk ikke du har lov å ta den med deg over grensa i det hele tatt, jeg hadde kjørt monohydrat i pulverform, beste og enkleste, isteden for å passe på å ta piller, noe jeg ikke liker.. Og carbo og protein shaken kan du jo bare blande sammen- vips så har du redusert 1 shake

Lenke til kommentar

men den får du ikke i norge, tror faktisk ikke du har lov å ta den med deg over grensa i det hele tatt, jeg hadde kjørt monohydrat i pulverform, beste og enkleste, isteden for å passe på å ta piller, noe jeg ikke liker.. Og carbo og protein shaken kan du jo bare blande sammen- vips så har du redusert 1 shake

Bedre å ta en før/etter shake enn begge (for å lade opp til treningen, så restituering). i tillegg så blir det altfor mye pulver til en shake.

Lenke til kommentar

Bedre å ta en før/etter shake enn begge (for å lade opp til treningen, så restituering). i tillegg så blir det altfor mye pulver til en shake.

har aldri i verden hatt noen problemer med å blanda carbo i prottis shaken min etter trening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er kreatin på doping listen? tok det ca 3 uker i juni uten å merke noen forskjell utenom bivirkninger som kramper og konstant gangsperr. Om det er på dopinglisten, hvor lenge ligger det testbart i kroppen, driver med sport på et nivå som tidligere har hatt dopingtester.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...