Straffa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Streaking :!: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Burger bil Se filmen hos Youtube Endret 17. oktober 2008 av Herakles Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hahahahh så latterlig bra! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Haha bra videoer. Fikk lattis av spillet nå i stad. Satt å kjørte rundt i bilen med Panic At The Disco på i bilen som jeg nynna til. Plutselig når neste låt(A-ha - Take On Me) kom så begynte fyren min å synge etter sangen også i midten av sangen så begynte han å prate om låta til seg selv. Blant annet kommentaren, "these with boys makes good music" og fyren min er hvit. Endret 18. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå