Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må jo være tidenes mest tragiske og vittige spillflause :p .

Hvorfor i all verden er det en sang med i selveste Littlebigplanet som har tekst på arabisk fra koranen sier jeg bare :no: .

Men fikk mail i går om at spillet var sendt fra deal. Så håper kanskje jeg får det i dag og. Men vurderer dere andre å sende det tilbake?

Lenke til kommentar
Nokon må forklare meg kvifor eit par linjer frå Koranen er eit problem...

Er et par poeng som er verd å ta med før folk ramler helt av bananvogna her:

 

1. Dette er et spill som er ment å være barnevenlig, og det er derfor ganske åpenbart at det aldri var meningen å ha med noe som kunne støte noen som helst.

2. Når de da oppdager at produktet inneholder en sang som faktisk kan støte en del folk, og som ikke passer med den aldersgrensen som er satt for spillet, så er det ikke veldig overraskende at de reagerer.

 

Se for dere om Nintendo hadde tatt med en låt fra Rage Against the Machine eller Eminem i Zelda, uten å skjønne hva teksten betød. Det er klart de hadde trukket det tilbake hvis de plutselig innså at spillet deres med 3+ rating inneholdt låter som store deler av verden ikke ville like at 5-åringen hjemme hørte på.

 

Dette er ikke noe "muslimene angriper ytringsfriheten"-greie, dette handler rett og slett om at media molecule/sony faktisk har en målgruppe de vil treffe, og derfor ikke vil utelate deler av den pga en låt de selv ikke skjønte teksten i.

 

Til slutt:

 

(men jeg synes også de kunne nøyd seg med en patch :()

Lenke til kommentar

Ahhh. Hørte nettopp et dunk fra gangen, så ut av vinduet, der gikk postmannen ut av døra til blokken. hev på meg sko, løp ned tre etasjer, slengte opp postkassen og der lå............. Pakke fra Deal! Løp opp igjen og rev opp pakken og dro ut LBP :D.

men strides litt med tanke på det her muslim greiene. Men har jo ikke fått noe beskjed fra deal, så hvis spillet blir sperret eller noe, så skal jeg jammen meg ha et nytt et! :ph34r:

Lenke til kommentar
Er dere helt kokte eller? Selvfølgelig blir ikke spill som allerede er sendt ut sperret.

 

Ja jeg vet ikke jeg, hadde heller aldri trodd at et spill kan bli utsatt etter at det har blitt sendt til butikker osv... Så ingenting forundrer meg. Og kan aldri tro at deal gir oss nytt spill dersom vi allerede har åpnet det første.

Lenke til kommentar
Er dere helt kokte eller? Selvfølgelig blir ikke spill som allerede er sendt ut sperret.

 

Ja jeg vet ikke jeg, hadde heller aldri trodd at et spill kan bli utsatt etter at det har blitt sendt til butikker osv... Så ingenting forundrer meg. Og kan aldri tro at deal gir oss nytt spill dersom vi allerede har åpnet det første.

 

Deal er en norsk butikk og har norske regler å forholde seg til. Dersom spillet er defekt kan man selvsagt bytte selv om det er åpnet. spes siden de ikke har varslet oss.

Lenke til kommentar

Vel, siden folk får spillet i dag og min mail sier at spillet er sendt med 1. kolli burde jeg i det minste få det senere i dag. Og jeg som faen skal ut på byen fordi gubbene skal ha styremøte i foreningen. Komer jo hjem i kveld, men skal på bursdag til liten kusine i morgen. Jaja, får spillt litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...