Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Synd for de som har PS3 da, jeg forstår hvordan dere har det, hater når et spill blir utsatt av en sånn grunn, selfølgelig er det greit om de skal fikse eller legge til noe ekstra som gjør spillopplevelsen bedre, men å fjerne en sang fra bakgrunnsmelodiene bare pga de nevner noe om Koranen der, forstår jeg ikke helt. :)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meningsløs idioti. Det måtte da holde med en patch eller noe i etterkant (og selv det ville vært i drøyeste laget) - å stoppe hele spillet på grunn av noen linjer fra Koranen er bare vås. Vi lever tross alt ikke i middelalderen lenger.

Lenke til kommentar

Jeg har fått mail av deal.no, der det står at "Vi har nå pakket din ordre og varene vil bli levert i henhold til ønsket leveringsmåte".

Men det er ikke akkurat veldig kjekt å få et spill i posten som muligens ikke vil fungere... Jeg har kjøpt LBP både for singleplayeren og mulitplayeren, og hvis en av disse ikke vil fungere, blir jeg noe så inni helvette forbanna!

Lenke til kommentar
De kunne jo bare roet ned hele greia, skapt så lite oppstyr rundt det som mulig, sluppet en patch (og det sto så klart ingenting annent enn at den forbedret online-spillingen eller no') som du måtte installere for å kunne spille over nettet..

Ja, det hadde vært noen som hadde gått glipp av patchen, men som det ble sagt tidligere, hvor mange hadde oppdaget at to linjer fra Koranen var satt inn i en søt liten sang som spilles mens du konsentrerer deg om selve spillet?

De fikk godt meg seg da en liten norsk kristen avis trykket visse tegninger for en del tid tilbake. Så.. En stor Sonyutgivelse .. you bet. Det hadde enkelte fått med seg, snakket til de "gale menneskene", og så hadde vi hatt en ny karikaturtegning sak gående. Det gavner ingen.

LBP ble neppe laget for å provosere, eller teste grensen for ytringsfriheten. Da hadde de valgt å lage et helt annet spill og ikke lille stakkars Sackboy. Det ble laget for å underholde og glede alle som liker å spille. Hvorfor da tråkke på store deler av de med islamsk tro? Når de rekker å gjøre noe med det altså. Hvorfor også risikere at muslimiske guttunger ikke får spille spillet fordi kanskje en mer bokstavtro far nekter de fordi det er et ugudelig spill i hans øyne.

Nei, la LBP være det som det skal være, moro for alle spillglade! Vi greier å vente litt til på et så bra spill når det er en god grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...