Mountain Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Synd for de som har PS3 da, jeg forstår hvordan dere har det, hater når et spill blir utsatt av en sånn grunn, selfølgelig er det greit om de skal fikse eller legge til noe ekstra som gjør spillopplevelsen bedre, men å fjerne en sang fra bakgrunnsmelodiene bare pga de nevner noe om Koranen der, forstår jeg ikke helt. Endret 17. oktober 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Se linken til han som poster over KayAU, der er det et lydklipp. Skjønner virkelig ikke helt greia jeg heller, men men. Det går vel ann og glede seg noen dager til, selvom jeg hadde håpet å få spilt dette til uka. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må vel tape masse på dette her? Idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Meningsløs idioti. Det måtte da holde med en patch eller noe i etterkant (og selv det ville vært i drøyeste laget) - å stoppe hele spillet på grunn av noen linjer fra Koranen er bare vås. Vi lever tross alt ikke i middelalderen lenger. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Orginal post til han som ødela alt! http://66.102.9.104/search?q=cache:BuPMgf6...;cd=1&gl=dk Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stakkars Sackboy Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hao, ikke brenn opp Sackboy da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Neeeeeiiii!!! Sackboy, ikke brenn opp! Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Her står det 27. Oktober Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har fått mail av deal.no, der det står at "Vi har nå pakket din ordre og varene vil bli levert i henhold til ønsket leveringsmåte". Men det er ikke akkurat veldig kjekt å få et spill i posten som muligens ikke vil fungere... Jeg har kjøpt LBP både for singleplayeren og mulitplayeren, og hvis en av disse ikke vil fungere, blir jeg noe så inni helvette forbanna! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Trådene er visst slått sammen.... Endret 18. oktober 2008 av praystation Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Satt hos en kamerat og spilte den bana med det koranen-musikken i går. Artig spill. Skulle ønske det var jeg som hadde det. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg fikk nettopp mail fra deal.no om at de hadde pakket og sendt LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk spillet i dag folkens Bestilte fra Deal. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor i Norge bor du praystation? Jeg bor like utenfor Oslo. Håper spillet kommer idag! Bestilte fra deal jeg og. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Bor i Midt-Norge, så skulle tru du får det også i dag. Spillet fungerer det, men får ikke koplet til serverne, men det er vel fordi spillet ikke er lansert enda Endret 18. oktober 2008 av praystation Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Æsj, løp ut til postkassen, men der var det tomt. Hvor tidlig får du posten da gutt Praystation fikk du bekreftelses mailen i dag? Endret 18. oktober 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 De kunne jo bare roet ned hele greia, skapt så lite oppstyr rundt det som mulig, sluppet en patch (og det sto så klart ingenting annent enn at den forbedret online-spillingen eller no') som du måtte installere for å kunne spille over nettet.. Ja, det hadde vært noen som hadde gått glipp av patchen, men som det ble sagt tidligere, hvor mange hadde oppdaget at to linjer fra Koranen var satt inn i en søt liten sang som spilles mens du konsentrerer deg om selve spillet? De fikk godt meg seg da en liten norsk kristen avis trykket visse tegninger for en del tid tilbake. Så.. En stor Sonyutgivelse .. you bet. Det hadde enkelte fått med seg, snakket til de "gale menneskene", og så hadde vi hatt en ny karikaturtegning sak gående. Det gavner ingen. LBP ble neppe laget for å provosere, eller teste grensen for ytringsfriheten. Da hadde de valgt å lage et helt annet spill og ikke lille stakkars Sackboy. Det ble laget for å underholde og glede alle som liker å spille. Hvorfor da tråkke på store deler av de med islamsk tro? Når de rekker å gjøre noe med det altså. Hvorfor også risikere at muslimiske guttunger ikke får spille spillet fordi kanskje en mer bokstavtro far nekter de fordi det er et ugudelig spill i hans øyne. Nei, la LBP være det som det skal være, moro for alle spillglade! Vi greier å vente litt til på et så bra spill når det er en god grunn. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg bor i Bergen. Tror mailen var sendt ut idag, så tipper jeg må vete til mandag:( Men har Rock Band på vei i posten også, så satser på det kommer idag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå