Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne jo bare roet ned hele greia, skapt så lite oppstyr rundt det som mulig, sluppet en patch (og det sto så klart ingenting annent enn at den forbedret online-spillingen eller no') som du måtte installere for å kunne spille over nettet..

 

Ja, det hadde vært noen som hadde gått glipp av patchen, men som det ble sagt tidligere, hvor mange hadde oppdaget at to linjer fra Koranen var satt inn i en søt liten sang som spilles mens du konsentrerer deg om selve spillet?

Lenke til kommentar

http://www.joystiq.com/2008/10/17/scee-lit...ran-references/

 

Media Molecule has released a statement noting that they have an official patch ready for day one, but "a decision was made within Sony that the right thing to do for quality and support of people with no on-line was to replace existing disks." The patch is still ready and the post suggests it will likely "go live at the same time as the game," which still has no new release date.
Lenke til kommentar
Leste at utvikler Media Molecule skulle ha en patch klar, men at utgiver Sony mente at man skulle tilbakekalle og printe nye opplag istedenfor...

 

Helvete. Har begynt å hate Sony mer og mer siden jeg fikk PS3..

 

Pussig :p Resistance 2 betaen og LBP betaen har motsatt effekt på meg. Sony gjør vel egentlig det rette her. Hadde spillet allerede vært lansert så hadde dem selvfølgelig godt for en patch.

Lenke til kommentar

Hva med at alle som har fått spillet/skal få det får tilsendt en lapp i posten hvor det står:

 

"Grunnet en feil er det to Muslimske setninger i en av bakgrunnsangene i LittleBIGPlanet. Vi beklager denne feilen, og en ny og oppdatert kopi av spillet vil ligge i potkassen din om ca. 3 uker. Du kan spillet med din orginale versjon frem til det, men vær obs på at du spiller "på eget ansvar", hvis du tar deg nær av ord fra Koranen i spill, bør du la det ligge til du mottar den oppdaterte versjonen. Når de oppdaterte versjonene har blitt sendt ut, deaktiverer vi alle de orginale spillene."

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hei.

 

Kan selv bekrefte at LBP ble sendt i dag fra CDON. Men nå fikk jeg mail fra CDON:

 

"Kjære kunde,

Dessverre har vi blitt informert om at et spill som du har bestilt, Little Big Planet, er defekt.

Vi fikk vite dette etter at spillet blitt sendt til deg, og kan derfor ikke stanse pakken.Vi kommer at sende en returkonvolutt til deg, så du kan returnere den defekte varen. Vi sender en korrekt vare til deg snarest mulig.

Vær obs på at varen må returneres uåpnet."

 

Dette var veldig kjipt!!!!

 

med andre ord, de er avhengig av din godvilje?

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gitt F i denne mailen og spilt i vei.

er ikke vår feil att de sender ut spillet for tidlig.

 

Han får ikke startet spillet uansett ;)

Lenke til kommentar

Imidlertid.. jeg er ingen ekspert på lovverk og slikt rundt det, men jeg kan aldri tenke meg at de sperrer denne første versjonen uten at de (altså distributør) tilbyr en eller annen form for innbytte. Greit at sånne som oss har fått med seg hele styret + mailen fra butikken, men det virker for meg urimelig om de skulle finne på å gi alle som fikk det tidlig en diger feit middle-finger fordi de av ulike grunner ikke umiddelbart returnerte spillet til butikken.

 

Who knows.. jeg har ingen planer om å returnere mitt på grunn av noe så tåpelig med mindre jeg MÅ.

Lenke til kommentar

På hvilken måte ødelegger to setninger fra Koranen for en hel religion?

 

Hvordan er det virkelig mulig å overdrive alt så ufattelig mye, og likevel etterpå sitte igjen og lure på hva folk har i mot religionen?

 

Nei huff. Jeg forstår bare ikke det her. Er poenget demmers å ødelegge for alle andre? :p

 

Og jeg skal ikke engang HA LBP!

 

EDIT: Med mindre det bare er tull, da. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...