Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Hei.

Kan selv bekrefte at LBP ble sendt i dag fra CDON. Men nå fikk jeg mail fra CDON:

"Kjære kunde,

Dessverre har vi blitt informert om at et spill som du har bestilt, Little Big Planet, er defekt.

Vi fikk vite dette etter at spillet blitt sendt til deg, og kan derfor ikke stanse pakken.Vi kommer at sende en returkonvolutt til deg, så du kan returnere den defekte varen. Vi sender en korrekt vare til deg snarest mulig.

Vær obs på at varen må returneres uåpnet."

Dette var veldig kjipt!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Kan selv bekrefte at LBP ble sendt i dag fra CDON. Men nå fikk jeg mail fra CDON:

"Kjære kunde,

Dessverre har vi blitt informert om at et spill som du har bestilt, Little Big Planet, er defekt.

Vi fikk vite dette etter at spillet blitt sendt til deg, og kan derfor ikke stanse pakken.Vi kommer at sende en returkonvolutt til deg, så du kan returnere den defekte varen. Vi sender en korrekt vare til deg snarest mulig.

Lenke til kommentar

Ikke for å virke frekk men, når katolikkene klagde på skyting i en autentisk kirke gjorde de ingen ting med saken.

Men to linjer fra koranen (som kan bli brukt i hvilke som helst sammenheng) i en sang og man legger seg plutselig helt flat?

Ser hvem av religionene som har mest respekt iallefall..

Lenke til kommentar

Nei, dette ser mørkt ut. De kunne jo bare lansert en patch som fjernet denne sangen... Selvsagt er det ikke alle som har maskinen tilkoblet nettet, men likevel. *sukk*

Jaja, får trøste oss med Far Cry 2, Fallout 3, Fable 2, Gears of War 2, Dead Space og Resistance 2 i mellomtiden. Det bør holde... :p

Lenke til kommentar
Hei.

"Kjære kunde,

du har glemt passordet på mailen, så denne har du aldri fått lest...du har også flyttet og glemt melde ny adresse

Lenke til kommentar

Har lyst å beholde den, eneste som jeg lurer på er om de på en eller annen måte sperrer de kopiene fra å kunne fungere på nettet i fremtiden eller noe lignende.

PS: Er selv muslim og hele greia er blåst opp Plager meg ikke i det hele tatt. Tenker meg at der bare de super konservative som klager på dette, som er veldig kjipt. Irriterende, men hva kan man gjøre.

Lenke til kommentar

Tipper sony setter opp en sperre eller noe. At du må ha FW 1.1 for å spille, og den finnes ikke. Men hvis det funker så kan du jo prøve å sende mail tilbake og si at du åpna det før du så mailen og prøvde og at det funker. :p Gleder meg til å se hva de gjør da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

litt fønny at ett spill som LBP har disse tekstene i en sang:

kollo nafsin tha'iqatol mawt. literally: Every soul shall have the taste of death

kollo man alaiha fan. literally: All that is on earth will perish

Lenke til kommentar
Hei.

"Kjære kunde,

med andre ord, de er avhengig av din godvilje?

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gitt F i denne mailen og spilt i vei.

er ikke vår feil att de sender ut spillet for tidlig.

Lenke til kommentar
Ikke for å virke frekk men, når katolikkene klagde på skyting i en autentisk kirke gjorde de ingen ting med saken.

Ble ikke dette oppdaget en stund etter at Resistance ble utgitt? Mulig jeg husker feil, men dersom det er tilfelle har jo skaden allerede skjedd da.

Uansett, synes det er veldig synd at LBP blir utsatt. Men jeg tror ikke Sony eller Media Molecule gjør dette fordi de er redde for muslimer, men heller at de ikke ønsker å støte noen og dermed få størst mulig salg. Jeg tror faktisk at salget hadde blitt redusert hvis de ikke gjorde noenting, og muligens også fremtidige salg.

På den annen side kan jo effekten bli økt salg pga bråk rundt spillet også, vanskelig å si, men de vil nok ikke ta sjansen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ble ikke dette oppdaget en stund etter at Resistance ble utgitt? Mulig jeg husker feil, men dersom det er tilfelle har jo skaden allerede skjedd da.

Uansett, synes det er veldig synd at LBP blir utsatt. Men jeg tror ikke Sony eller Media Molecule gjør dette fordi de er redde for muslimer, men heller at de ikke ønsker å støte noen og dermed få størst mulig salg. Jeg tror faktisk at salget hadde blitt redusert hvis de ikke gjorde noenting, og muligens også fremtidige salg.

På den annen side kan jo effekten bli økt salg pga bråk rundt spillet også, vanskelig å si, men de vil nok ikke ta sjansen.

hvor mange hadde i det heltatt hørt hva det betydde?

sikkert en veldig liten prosent del av salget...

Lenke til kommentar
Hei.

"Kjære kunde,

Hva gjør at det er kjipt? I motsetning til resten av verden kan du spille spillet i flere uker før de kan. Du TRENGER ikke å returnere spillet, det er ikke defekt...

info om tilbakekallelse

Endret av AlfSimen
Lenke til kommentar
hvor mange hadde i det heltatt hørt hva det betydde?

sikkert en veldig liten prosent del av salget...

Vanskelig å si hva som hadde skjedd, men jeg tror som sagt ikke de vil ta sjansen. Og dette er bare mine egne tanker, kan være at Sony og MM har helt andre grunner.

Jeg hadde ikke hørt om resistance-greia før nå. Blei det stor sak?

Wikipedia

Ser nå at Sony gikk ut og beklaget seg også den gangen.

Edit: feil i link

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...