kewell79 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Here's the statement from Sony: During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur'an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused. A new release date has not been given. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 RELIGION= ROTEN TIL ALT ONDT I VERDEN Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skal vi da tro at 14NOV er datoen? :\ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ser at deal.no shipmenten min ikke har ordentlig pakkenummer heller.. kun internnummer :\ Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat det vi trenge.. Meir hat mot islam og islamistar. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ser at deal.no shipmenten min ikke har ordentlig pakkenummer heller.. kun internnummer :\ Det så jeg også, men pga lav fraktpris gikk jeg utifra at det var sendt som brevpost. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 enda mer PR for spillet, dukker nok opp på flere nyhetskanaler Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ser at deal.no shipmenten min ikke har ordentlig pakkenummer heller.. kun internnummer :\ Det så jeg også, men pga lav fraktpris gikk jeg utifra at det var sendt som brevpost. Har fortsatt et lite håp om at de har sendt det før sony evt. rakk å kalle det tilbake da Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Har fortsatt et lite håp om at de har sendt det før sony evt. rakk å kalle det tilbake da Det håper jeg også. Og hvis jeg får spillet likevel kommer jeg muligens ikke til å pakke det opp. Tenk hvor mye det kan bli verdt om noen år Endret 17. oktober 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi finner det vel ut på mandag, da! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat det vi trenge.. Meir hat mot islam og islamistar. Om du snakket om meg, så ytret jeg ikke hat mot islam og islamistar, men ALL RELIGION. Jeg forhåndbestilte spillet fra absoluttspill. Men har ikke hørt ett ord fra dem.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er vel litens sjangs for at Nordisk Film har sendt ut spillet til meg... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror heller at han tenkte på at da kommer han til å hate Islam mer, pga dem utsatte spillet for oss Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan ikke si at jeg ser dette på ps3fanboy, men det er kanskje bare jeg som er blind? Ser ut som de har endra selve teksten. (Igjen). Da er det kanskje fortsatt håp. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Er nok ikke det. En kompis har fått mail fra cdon.no hvor han har fått beskjed om å sende det tilbake. Absoluttspill.no har ikke oppdatert statusen min på 2 dager, så jeg må nok vente til den nye datoen. Dere som har fått det kan jo alltids Ebay'e det og skrive at spillet deres inneholder eksklusivt to setninger fra koranen Endret 17. oktober 2008 av BåGan Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 SCEE has just confirmed that LittleBigPlanet has slipped because “the game contains two expressions that can be found in the Qur’an” in one of the licensed background tracks, but has not supplied a new release date. The game was previously scheduled for an October 24 release. VG247 has learned that the game is already at retail in both the UK and other European countries. JEEEEEEE..! Kjenner jeg blir litt mye forbanna akkurat nå. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det ser ut til at det er hold i ryktene; Sony has confirmed that LittleBigPlanet is being delayed globally. -- les resten på boomtown.net Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Religion spøker man ikke med,før ble man halshugget eller brent på bålet.Idag risikerer man/blir man også sprengt i lufta om man tråkker noen på tærne.Så det er best å ta hensyn ang.religion ellers får man mørkemennene på nakken,den som venter på noe ondt venter ikke forgjeves eller hvordan det var....Kjedelig med utsettelse,men ikke noe å gjøre med det.Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves,slik var det ja... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 ÅherreRELIGION SÅ FORBANNA RETARD. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må huske at feilen her ligger ikke nødvendigvis hos religiøse, som selvsagt har sin fulle rett til å bli støtt over hva de vil. Feilen ligger hos de som gir etter for religiøst press. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå