Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Selvfølgelig måtte muslimene ødelegge dette, helvete. Også 14 november? Bu-fucking-hu. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 At mange anmeldere har anmeldt det allerede gjør ikke saken noe merkeligere da. De får jo uansett spillet tilsendt litt på forhånd, slik at de kan ha anmeldelsen klar til rundt utgivelsesdatoen. De fikk jo spillet før dette ble oppdaget... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men sjekk denne http://www.thesixthaxis.com/2008/10/16/lbp-not-delayed/ Det hørtes riktigere ut, ja. TAKK! Du gav meg håpet tilbake. Håper virkelig dette stemmer! We’ve heard rumblings this morning that LittleBigPlanet, the PS3’s best game yet, is delayed, with Zavvi and a few other websites now saying mid November for release. For the first time in a while we’ve actually checked with Sony, who have assured us that the game is still 100% on for next Friday, the 24th of October. No delay. Fredag 24.? Var det ikke onsdag 22, da..? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Selvfølgelig måtte muslimene ødelegge dette, helvete. Også 14 november? Bu-fucking-hu. learn2read? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mange butikker har fått inn allerede, blant annet den jeg jobber i. Bare jævla synd at jeg allerede har Pre-Ordra Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva snakker du om, din løk? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva snakker du om, din løk? At halvparten av side 2 i denne tråden er viet til artikkler om at spillet IKKE er utsatt? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blablabla... Men sjekk denne http://www.thesixthaxis.com/2008/10/16/lbp-not-delayed/ Heh.. Får vere makan til styr, berre på grunn av nokre song-setningar i spelet. Blir spennande å sjå kva som skjer. Kontakta Spider-Man i Bergen, og dei sa at dei hadde fått beskjed frå Game tidlegare på dagen om at samtlige spel måtte sendast tilbake. Difor hadde dei allereie gjort det no.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.mcvuk.com/news/32067/LittleBigP...layed-in-Europe Det er utsatt, jo. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 På dette stadiet er det vel ganske vanskelig å si. De som skrev at det ikke var utsatt hadde jo snakket med Sony. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva snakker du om, din løk? At halvparten av side 2 i denne tråden er viet til artikkler om at spillet IKKE er utsatt? Hærlig, da garanterer du at spillet herved ikke blir utsatt da? Vel, da gleder jeg meg til å spille på Onsdag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Faen, må ta beroligende. Endret 17. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det som hadde vore litt stilig, var om dette var ei sånn sinnsjuk kampanje for å skape blest rundt spelet før det kom ut! Det ville iallefall fungert veldig bra:p Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Typisk. Nå er jo ikke jeg religiøs, men å brukte to setninger fra Koranen burde vel ikke være så krenkende? Tviler på jeg hadde tatt meg nær av om to setninger fra nasjonalsangen hadde blitt brukt, eller noe fra bibelen om jeg hadde vært kristen. Fis. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha, ånei. Tror nok det hadde blitt mange urolige spillere da. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva snakker du om, din løk? At halvparten av side 2 i denne tråden er viet til artikkler om at spillet IKKE er utsatt? Hærlig, da garanterer du at spillet herved ikke blir utsatt da? Vel, da gleder jeg meg til å spille på Onsdag Nope, for i likhet med deg har jeg ingen god informasjon om dette. Derfor jeg valgte å IKKE slenge ignorant dritt om større religiøse grupper. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Menneh.. Har Koranen enerett på disse ordene? Har de tatt patent på dem..? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Slutt å spy ut dumme setninger, legg det dødt. Det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er nok utsatt ja. Bekreftet av SCEE Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke noe på scee.com enda, men dette virker unektelig reelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå