Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Jepp, da har jeg sikret meg ett eksemplar av dette fantastiske spillet! Takk gud for den lokale Narvesen sjappa, og at de ikke har peiling på at det egentlig skulle trekkes fra markedet. De hadde til og med flere eksemplar i hylla. Litt flaks skal man nå ha, her oppi det kalde nord!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen butikker i Oslo som har begynt å selge spillet?

De har jo sluppet en ny pacth nå som fjerner teksten i den kontroversielle sangen http://www.ps3fanboy.com/2008/10/23/little...tch-hits-v1-02/

Dermed skulle vel alt være ok?

"However, v1.02 does remove the controversial lyrics and it's out now for Europe."

 

Det hjelper ikke så mye med patch da de har kallt tilbake spillene for å destrueres å kopieres ut på nytt med endret innhold.

Lenke til kommentar
Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? :innocent:

 

Så i tillegg at det i en eller annen katalog at de reklamerte for LBP i dag.

 

betyr det at de har det ute for salg, eller??? Fint om noen også hadde svart på den over.

 

 

EDIT: Tror det var Coop brosjyren.

Lenke til kommentar
Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet.

 

Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? :hmm:

 

'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...?

Lenke til kommentar
Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet.

 

Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? :hmm:

 

'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...?

 

Kjøpte den på narvesen idag. Kostet 150, men så var det 25%rabatt på alle utendlaske blader. Så da slo jeg til ;) Vet ikke om du kan få det på andre steder enn narvesen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...