buzo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jepp, da har jeg sikret meg ett eksemplar av dette fantastiske spillet! Takk gud for den lokale Narvesen sjappa, og at de ikke har peiling på at det egentlig skulle trekkes fra markedet. De hadde til og med flere eksemplar i hylla. Litt flaks skal man nå ha, her oppi det kalde nord! Lenke til kommentar
Morka Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som har registrert seg om spillet blir solgt i Stavanger, eller området rundt. Og hvor det er, i tilfelle det blir solgt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen butikker i Oslo som har begynt å selge spillet?De har jo sluppet en ny pacth nå som fjerner teksten i den kontroversielle sangen http://www.ps3fanboy.com/2008/10/23/little...tch-hits-v1-02/ Dermed skulle vel alt være ok? "However, v1.02 does remove the controversial lyrics and it's out now for Europe." Det hjelper ikke så mye med patch da de har kallt tilbake spillene for å destrueres å kopieres ut på nytt med endret innhold. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jøss, elprice reklamerer for spillet til bare 399,- !!! http://elprice200810u44.oskorei.no/ Jeg har bestillt fra nettbutikken der... Får jeg spillet for 399 da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jøss, elprice reklamerer for spillet til bare 399,- !!! http://elprice200810u44.oskorei.no/ Jeg har bestillt fra nettbutikken der... Får jeg spillet for 399 da? Selv om det står 549,- på nettbutikken, så burde du nå få det til 399 når det står i katalogen. Gjør du ikke det så burde du ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det som er veldig missvisende med den elprice-katalogen er at pcen på fremsiden avbildes med LBP på. Noe som får en del folk til å tro at den kan spille dette spillet.... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det som er veldig missvisende med den elprice-katalogen er at pcen på fremsiden avbildes med LBP på. Noe som får en del folk til å tro at den kan spille dette spillet.... LOL! Elprice er sleipe!!! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jøss, elprice reklamerer for spillet til bare 399,- !!! http://elprice200810u44.oskorei.no/ Jeg har bestillt fra nettbutikken der... Får jeg spillet for 399 da? De har ikke spillet engang, avisa ble lagd før spillet ble trukket tilbake. Så med andre ord så er man tilbake på 07.11. Telcontar Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? Så i tillegg at det i en eller annen katalog at de reklamerte for LBP i dag. betyr det at de har det ute for salg, eller??? Fint om noen også hadde svart på den over. EDIT: Tror det var Coop brosjyren. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Katalogen ble laget før LBP ble trukket tilbake, så nei, de har det sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Typisk problem, katalogene må jo planlegges god tid i forveien, da skjer slikt Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke helt skjønt dette..Er spillet blitt solgt til noen, men så tar produskjonen slutt pga noe koranen greier, og no må de lage nye kopier av spillet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er riktig ja. Sony har prøvd å få tilbake alle LBP spillene for å destruere dem for å lage nye. Det er fordi det var to linjer fra koranen i en sang. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er riktig ja. Sony har prøvd å få tilbake alle LBP spillene for å destruere dem for å lage nye. Det er fordi det var to linjer fra koranen i en sang. Herregud.. Dette må vell koste litt for de som utgir dette? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det koster nok ganske mye, ja. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det ser ut som serverene e åpne no mitt nye brett e publisert blant mine beta brett. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet. Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet. Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? 'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet. Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? 'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...? Kjøpte den på narvesen idag. Kostet 150, men så var det 25%rabatt på alle utendlaske blader. Så da slo jeg til Vet ikke om du kan få det på andre steder enn narvesen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå