Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om folk i Bergen ikkje har fått det med seg så solgte DVD-galleriet (eller er det playcom?) på Galleriet LittleBigPlanet i på tirsdag. Såg ut til å vere nok av spel igjen når eg var innom og plukka opp mitt.

 

At vi må vente på serverne får bare vere. Det gir oss i alle fall sjansen til å få litt tak på editoren før vi laster opp nye brett ;)

Lenke til kommentar
Om folk i Bergen ikkje har fått det med seg så solgte DVD-galleriet (eller er det playcom?) på Galleriet LittleBigPlanet i på tirsdag. Såg ut til å vere nok av spel igjen når eg var innom og plukka opp mitt.

 

At vi må vente på serverne får bare vere. Det gir oss i alle fall sjansen til å få litt tak på editoren før vi laster opp nye brett ;)

Skrev det samme litt lengre bak i tråden :) håper eg fikk noen ut. Var borte på onsdag iallfall.

E forresten enda en ny patch til LBP ute.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Okei, trålla gjennom hele Sandvika storsenter idag på jakt uten noe suksess.. Prøvde til slutt på lefdal hvor jeg ble møtt av en selger som sa de ikke ville selge meg de, og hvis noen butikker gjorde det kom ikke butikken til å selge videospill særlig mye lenger..

 

Får belage meg på å vente da..

 

EDIT: Dere som har tilgang på spill i Bergen, dere har ikke vurdert å kjøpe ett par stk for å selge videre med litt profitt? Jeg hadde tatt en hvertfall :)

Endret av cwerner
Lenke til kommentar
EDIT: Dere som har tilgang på spill i Bergen, dere har ikke vurdert å kjøpe ett par stk for å selge videre med litt profitt? Jeg hadde tatt en hvertfall :)

 

Hadde jeg hatt råd til å plukke med meg flere kopier så skulle jeg gjerne solgt videre, men jeg hadde bare nok til å kjøpe ett spill når jeg var i butikken. Nå trur jeg uansett det er utsolgt.

Lenke til kommentar
EDIT: Dere som har tilgang på spill i Bergen, dere har ikke vurdert å kjøpe ett par stk for å selge videre med litt profitt? Jeg hadde tatt en hvertfall :)

 

Hadde jeg hatt råd til å plukke med meg flere kopier så skulle jeg gjerne solgt videre, men jeg hadde bare nok til å kjøpe ett spill når jeg var i butikken. Nå trur jeg uansett det er utsolgt.

Jau, allerede Onsdag var de vekke, enten utsolgt eller trukket tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...