Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble ringt opp av EB games der han sa at spillet ble forsinet i ca 1 måned. Hva faen liksom, får ikke USA den om 1 uke?

Det er så jævla stygt at de ikke kan selge de dem allerede har fått, hvorfor ikke selge dem til oss som faktisk har nett!

ÈN MÅNED??§??§?§ :ohmy: Tuller du....? :ermm:

Det kan da ikke være mulig.. :no:

Lenke til kommentar
Huff. Nå begynner jeg nesten snart å synes synd på dere :ermm:

Det er i hvertfall verdt ventetiden det er sikkert og visst.

Don`t give øpp!

Tror nesten jeg gir opp.. :ohmy:

Har gått og ventet på dette leeeenge, blitt forelsket i betaen, og så, noen få dager før spillet slippes, så blir det utsatt. :cry:

Kunne de ikke bare patchet det jævla spillet, da???!?!?!?! :realmad:

De kunne ihvertfall ha åpnet opp betaen igjen..

EDIT: FIRE stk på vennelisten min spiller LittleBIGPlanet nå, kan det bli verre...? :cry:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Hadde store planer om hva helgen skulle brukes på ja, men nå ser det ut som om jeg må vente som alle andre ja.. Hvordan er muligheten til å få det sendt fra usa? Tar vel omtrent like lang tid det og, å sende fra usa til oslo går fort, det er verre med veien fra oslo til asker..

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ubekreftet dato på 31.10 av Gamezone... Venter på min bundle....Er jo bestilt og alt, men teknisk sett er jo ikke pengene trukket fra konto så..

Damn, jeg vil spille.

Har ventet så lenge på spillet at jeg nå nesten begynner å bli lei av det. Lurer på om jeg i det hele tatt vil like spillet når jeg har fått det.

Får vel gå for GTA IV, GT5 og SR2.

Lenke til kommentar

Noe nytt om når serverene kommer opp ?

Litt teit at de ikke åpner serverene som planlagt, det var jo først og fremst Sony som var litt i seneste laget med å komme med tilbaketrekkingen som har ført til at veldig mange sitter med en kopi av spillet nå. I tillegg har de tydligvis ikke gått så veldig grunding til verks siden en del butikker solgte spillet i går. Etter min mening er det på tide å starte serverene.

Lenke til kommentar
Ingen tips om butikker som fortsatt selger i Oslo/asker/bærum? Har lite lyst til å vente til nov. Er det verdt å ta en runde rundt for å se?

Sant nok, men tenker at sannsynligheten ikke er så veldig stor.. får se om jeg tar noen stopp etter skolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...