Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Anmeldelsene er jo ute, høres rart ut så sent ute i prosjektet at utgivelsen blir utsatt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk og melding om att spillet er sendt fra Deal.no, kansje dem bruker nordic datoen som står på tothegame.com Litt surt for dere andre som ikke får det da Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Anmeldelsene er jo ute, høres rart ut så sent ute i prosjektet at utgivelsen blir utsatt. Tråden jeg har linka til over ble lagt ut i går. Det betyr at dette antakeligvis har vært kjent i under 24 timer. Man kan utsette et spill helt til de er sendt til sluttbrukere. Kan faktisk kalle de tilbake etterpå også. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Syns dette hørtes rart ut. Få som har meldt om det på verdensveven. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Syns dette hørtes rart ut. Få som har meldt om det på verdensveven. http://www.thesixthaxis.com/2008/10/17/lbp-delayed/ http://www.ps3fanboy.com/2008/10/17/little...ayed-in-europe/ Det er ikke _alltid_ ITAvisen er først ute. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) PS3Fanboy melder at spillet er offisielt utsatt! Update: The game is officially delayed until November 14th, and any copies that are already at retail are most likely being called back. A post on the PlayStation forums discusses the questioned song in detail. Endret 17. oktober 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://community.eu.playstation.com/playst...thread.id=23576 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmmm... hva skjer hvis det er riktig at deal.no har sendt ut våre spill? Mucho cash on ebay? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Dette bør ikke være sant! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmmm... hva skjer hvis det er riktig at deal.no har sendt ut våre spill? Mucho cash on ebay? Interessant. Har bestilt fra deal.no jeg også. Men hvis det stemmer at det er utsatt så er jo det en skikkelig nedtur Hadde gleda meg til å få dette i hus nå. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mmm. Det verste er at hvis vi får spillet, så kommer ikke serverne til å ta oss imot før nye launchen. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 PS3Fanboy melder at spillet er offisielt utsatt! Update: The game is officially delayed until November 14th, and any copies that are already at retail are most likely being called back. A post on the PlayStation forums discusses the questioned song in detail. Kan ikke si at jeg ser dette på ps3fanboy, men det er kanskje bare jeg som er blind? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Så da må vi som kjøpere bruke penger på å sende tilbake spillet så fort vi får det Komme med en utsettelse så nærme lansering, det kaller jeg skandale!! Endret 17. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) blir bare for drøyt.. sony er noen pingler.. Så da må vi som kjøpere bruke penger på å sende tilbake spillet så fort vi får detKomme med en utsettelse så nærme lansering, det kaller jeg skandale!! haha, herregud hvor får du noe så tåpelig fra? selvsagt må du ikke sende spillet tilbake om du har fått det i postkassen. MEN spillet er ikke i din postkasse per dags dato, dermed kan det fortsatt tilbakekalles. Ingen er så dumme at de hadde sent tilbake spillet selv Endret 17. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 sjølsagt måtte muslimene fucke dette opp.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 blir bare for drøyt.. sony er noen pingler.. Så da må vi som kjøpere bruke penger på å sende tilbake spillet så fort vi får detKomme med en utsettelse så nærme lansering, det kaller jeg skandale!! haha, herregud hvor får du noe så tåpelig fra? selvsagt må du ikke sende spillet tilbake om du har fått det i postkassen. MEN spillet er ikke i din postkasse per dags dato, dermed kan det fortsatt tilbakekalles. Ingen er så dumme at de hadde sent tilbake spillet selv Blablabla... Men sjekk denne http://www.thesixthaxis.com/2008/10/16/lbp-not-delayed/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men sjekk denne http://www.thesixthaxis.com/2008/10/16/lbp-not-delayed/ Det hørtes riktigere ut, ja. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) What?... Vi har allerede fått inn på jobben :O Litt dritt at jeg har pre-ordra det ett sted, så må vel vente ut til når den egentlig kommer ut. Edit: Må lese litt før jeg svarer :S Men dritt uansett at jeg må vente HELT til release :S Endret 17. oktober 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må nok nesten sende en mail til deal.no og høre hva dem har og si... Synes dette er litt merkeligt da spillet har gått gull og att mangen anmeldere har anmeldt det, og så jævla nærme lansering, bare 4 dager og noen timer jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå