Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anmeldelsene er jo ute, høres rart ut så sent ute i prosjektet at utgivelsen blir utsatt.

 

Tråden jeg har linka til over ble lagt ut i går. Det betyr at dette antakeligvis har vært kjent i under 24 timer. Man kan utsette et spill helt til de er sendt til sluttbrukere. Kan faktisk kalle de tilbake etterpå også.

Lenke til kommentar

PS3Fanboy melder at spillet er offisielt utsatt! :no:

 

Update: The game is officially delayed until November 14th, and any copies that are already at retail are most likely being called back. A post on the PlayStation forums discusses the questioned song in detail.
Endret av ketilkn
Lenke til kommentar
PS3Fanboy melder at spillet er offisielt utsatt! :no:

 

Update: The game is officially delayed until November 14th, and any copies that are already at retail are most likely being called back. A post on the PlayStation forums discusses the questioned song in detail.

 

Kan ikke si at jeg ser dette på ps3fanboy, men det er kanskje bare jeg som er blind?

Lenke til kommentar

blir bare for drøyt.. sony er noen pingler.. :)

 

 

Så da må vi som kjøpere bruke penger på å sende tilbake spillet så fort vi får det

Komme med en utsettelse så nærme lansering, det kaller jeg skandale!!

 

haha, herregud hvor får du noe så tåpelig fra? :p selvsagt må du ikke sende spillet tilbake om du har fått det i postkassen. MEN spillet er ikke i din postkasse per dags dato, dermed kan det fortsatt tilbakekalles. Ingen er så dumme at de hadde sent tilbake spillet selv :p

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
blir bare for drøyt.. sony er noen pingler.. :)

 

 

Så da må vi som kjøpere bruke penger på å sende tilbake spillet så fort vi får det

Komme med en utsettelse så nærme lansering, det kaller jeg skandale!!

 

haha, herregud hvor får du noe så tåpelig fra? :p selvsagt må du ikke sende spillet tilbake om du har fått det i postkassen. MEN spillet er ikke i din postkasse per dags dato, dermed kan det fortsatt tilbakekalles. Ingen er så dumme at de hadde sent tilbake spillet selv :p

Blablabla... :p

 

Men sjekk denne http://www.thesixthaxis.com/2008/10/16/lbp-not-delayed/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...