Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser ut som de fleste må vente til november nå, ja. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå er det 4 stykk på vennelista mi som koser seg med LittleBigPlanet og en som spiller et annet spill selv om han har LBP. Kan noen vekke meg når LBP kommer ut? Samme her.. Hater når folk på vennelista spiller.. Unskyld begge 2 Men det e så gøy. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Regner med jeg får mitt på fredag blir sendt i dag. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En bruker på at annet forum skriver dette: Megastore i kristiansand, Markensgate har ikke fått med seg at LBP er utsatt. De selger spillet idag, 22/10-08! Så da vet du hva du har å gjøre hvis du bor i Kristiansand Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Regner med jeg får mitt på fredag blir sendt i dag. Fra hvor? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Regner med jeg får mitt på fredag blir sendt i dag. Fra hvor? Privatperson Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da har jeg tråla Gjøvik og Lillehammer uten å finne det. Fikk imidlertid kjøpt Bioshock i stedet. Kjøpte det på Platekompaniet og det kommer egentlig ikke ut før fredag. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De av dere som ikke har hørt den utrolig kule sangen som skapte alt oppstyret kan høre den på Youtube. Lastet opp av ingen ringere enn meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) De av dere som ikke har hørt den utrolig kule sangen som skapte alt oppstyret kan høre den på Youtube. Lastet opp av ingen ringere enn meg. Likte dansingen din! Sangen var ikke så gæren den heller, da.. :!: Endret 22. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Er det bare jeg som synes Sackboy er i overkant "søt"? første jeg tenker er en gjeng nedsminkede japanere/amerikanske fjortiser som roper "KAWAIII ^_^ KWAWIIAIWIA KAWAII ^_^ ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ xDD xDDD!!! ^_^ " Endret 22. oktober 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De av dere som ikke har hørt den utrolig kule sangen som skapte alt oppstyret kan høre den på Youtube. Lastet opp av ingen ringere enn meg. Synd det var den sangen, en av mine klare favoritter i spillet.. Den er drit kul og spille til Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det bare jeg som synes Sackboy er i overkant "søt"? første jeg tenker er en gjeng nedsminkede japanere/amerikanske fjortiser som roper "KAWAIII ^_^ KWAWIIAIWIA KAWAII ^_^ ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ xDD xDDD!!! ^_^ " Jepp. Jeg smelter helt og blir til ei japansk skolejente med mus-i-kant-skjørt og hello kitty-ryggsekk med en gang jeg skrur på spillet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Han er så søt som han skal være, genialt! :---D Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 @Kuff1: Hvordan fikk du opptaket så bra? Er det en egen opptaksfunksjon i LBP? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Et bra videokamera med lydinngang sikkert Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 @Kuff1:Hvordan fikk du opptaket så bra? Er det en egen opptaksfunksjon i LBP? Jeg har et helt standard TV-kort i PCen. Så bruker jeg bare den kabelen som fulgte med PS3en, og kobler opp på denne måten. Den lille svarte adapteren til lydkablene finner du på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har et helt standard TV-kort i PCen. Så bruker jeg bare den kabelen som fulgte med PS3en, og kobler opp på denne måten. Den lille svarte adapteren til lydkablene finner du på Clas Ohlson. Det er vel bare vanlig video-inn kabel du trenger? Alle vanlige TV-kort burde vel ha dette? har hatt lyst til å teste dette lenge, men har ikke funnet noe spesielt billig tvkort. Hva bruker du til å ta opp? fraps? Endret 22. oktober 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mener du en slik kabel som samler både lyd og bilde til én minijack? TV-kortet mitt har bare videoinngang, ikke lydinngang. Så lyden må uansett kobles i PCens lydinngang. Jeg bruker det opptaksprogrammet som fulgte med TV-kortet. Pinnacle PCTV Vision heter det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En bruker på at annet forum skriver dette:Megastore i kristiansand, Markensgate har ikke fått med seg at LBP er utsatt. De selger spillet idag, 22/10-08! Så da vet du hva du har å gjøre hvis du bor i Kristiansand Var tilfeldigvis innom der tidligere idag. Så at det stod i hylla og kjøpte det på flekken! Ikke skulle jeg vente til de fant ut at de hadde gjort feil. LBP WEEEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå