Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De av dere som ikke har hørt den utrolig kule sangen som skapte alt oppstyret kan høre den på Youtube.

Lastet opp av ingen ringere enn meg. :new_woot:

Likte dansingen din! :thumbup::dribble:

Sangen var ikke så gæren den heller, da.. :!:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Sackboy er i overkant "søt"? første jeg tenker er en gjeng nedsminkede japanere/amerikanske fjortiser som roper "KAWAIII ^_^ KWAWIIAIWIA KAWAII ^_^ ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ xDD xDDD!!! ^_^ "

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes Sackboy er i overkant "søt"? første jeg tenker er en gjeng nedsminkede japanere/amerikanske fjortiser som roper "KAWAIII ^_^ KWAWIIAIWIA KAWAII ^_^ ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ xDD xDDD!!! ^_^ "

Jepp. Jeg smelter helt og blir til ei japansk skolejente med mus-i-kant-skjørt og hello kitty-ryggsekk med en gang jeg skrur på spillet. :blush:

Lenke til kommentar
@Kuff1:

Hvordan fikk du opptaket så bra? Er det en egen opptaksfunksjon i LBP?

Jeg har et helt standard TV-kort i PCen. Så bruker jeg bare den kabelen som fulgte med PS3en, og kobler opp på denne måten. Den lille svarte adapteren til lydkablene finner du på Clas Ohlson.

AnalogCapture_CaptureCard_Composite_LineIn.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har et helt standard TV-kort i PCen. Så bruker jeg bare den kabelen som fulgte med PS3en, og kobler opp på denne måten. Den lille svarte adapteren til lydkablene finner du på Clas Ohlson.

Det er vel bare vanlig video-inn kabel du trenger? Alle vanlige TV-kort burde vel ha dette? har hatt lyst til å teste dette lenge, men har ikke funnet noe spesielt billig tvkort.

Hva bruker du til å ta opp? fraps?

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar

Mener du en slik kabel som samler både lyd og bilde til én minijack?

TV-kortet mitt har bare videoinngang, ikke lydinngang. Så lyden må uansett kobles i PCens lydinngang.

Jeg bruker det opptaksprogrammet som fulgte med TV-kortet. Pinnacle PCTV Vision heter det.

Lenke til kommentar
En bruker på at annet forum skriver dette:
Megastore i kristiansand, Markensgate har ikke fått med seg at LBP er utsatt. De selger spillet idag, 22/10-08!

Så da vet du hva du har å gjøre hvis du bor i Kristiansand :yes:

Var tilfeldigvis innom der tidligere idag. Så at det stod i hylla og kjøpte det på flekken! Ikke skulle jeg vente til de fant ut at de hadde gjort feil.

LBP WEEEE :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...