GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Weeeeeee Da ligger LBP og venter på meg til jeg kommer hjem.Fire og en halv time til jeg kommer hjem, men jeg får ikke lov å spille før jeg har støvsugd soverommet og laget middag Grændiz i dag? Digg å ha flyttet hjemmefra, azz Jeg har flytta hjemmefra jeg Og nei, jeg skal lage grillet ørret tenkte jeg. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tipper det er fruen som vil at han skal støvsuge og lage middag. Hihi. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er sikker på at det er det Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har hørt noe mer om serverne åpner i dag eller ei? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sjekket nettop, ingen servere. Kanksje i morgen etter opprinnelige planen? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sjekket nettop, ingen servere. Kanksje i morgen etter opprinnelige planen? Skulle kommet ut i USA i dag, så følger de normal plan burde de være oppe i dag. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 faen nå har jeg vert hele drammen å halve oslo rundt på utkikk etter little big planet. men ingen steder å se! faens heldig griser Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om det ikke ble utsatt er ikke releasen i dag uansett. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om det ikke ble utsatt er ikke releasen i dag uansett. Det er utsatt, men er en del butikker som har solgt det i dag likevel. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 faen nå har jeg vert hele drammen å halve oslo rundt på utkikk etter little big planet. men ingen steder å se! faens heldig griser Ikkje Little big planet men LittleBigPlanet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bruker du norsk språk i menyene til PS3en så får du norsk tale i Littlebigplanet. Noe som er en smertefull opplevelse fikk jeg erfare i dag. Den "defekte" utgaven fungerer ypperlig. Har spillt nesten hele arbeidsdagen min Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Spent på om noen butikker selger spillet i morgen jeg. Da det egentlig skulle kommet ut, noe som er en fordel sådan, men på den andre siden en ulempe da butikkene har fått nok en dag på seg til å få info om tilbakekallingen. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 alle butikker jeg var i viste om det var i mellom 15 å 20 butikker Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå er det 4 stykk på vennelista mi som koser seg med LittleBigPlanet og en som spiller et annet spill selv om han har LBP. Kan noen vekke meg når LBP kommer ut? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Spillet ble akkurat patcha, men låta er der fortsatt, og jeg kan ikke koble til serverne enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Spillet ble akkurat patcha, men låta er der fortsatt, og jeg kan ikke koble til serverne enda. Wtf? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå er det 4 stykk på vennelista mi som koser seg med LittleBigPlanet og en som spiller et annet spill selv om han har LBP. Kan noen vekke meg når LBP kommer ut? Samme her.. Hater når folk på vennelista spiller.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Serverene var ikke åpnet i dag tidlig :/ Kjedelig. Nærmer meg fullført med singelplayer delen snart.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i Asker/Bærum/Oslo området? Så på internett igår at Elkjøp Sandvika hadde det, men idag var visst alt borte. Hos platekompaniet står det release først ut i november.. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå