Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på de kun har Harald Eia på de norske utgavene av spillet. Man får nok det språket man har stillt inn PS3en på. Min er på engelsk og jeg foretrekker Stephen Fry over Harald Eia.

Edit: I morgen kommer jeg til å stå opp tidlig å se om de har det i Gjøvik. Vis ikke kommer jeg til å kjøre til Hamar og Lillehammer og tråle butikkene der.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Du skal ha for innsatsviljen. er det trophy-suget som tar overhånd?

Er nok det ja. Ble jo ikke akkurat bedre av at jeg på mandag så en på lista mi spillet GTA IV. TRODDE da at trophies var kommet og satte i spillet selv og jaggu var det en patch, men ikke trophypatch. Så trophy-suget er ganske sterkt nå:p Blir det ikke LBP i morgen så blir det hvertfall Dead Space og FarCry 2 til helga.

Edit: Står fortsatt 22.10 på elkjop.no så det blir første butikken jeg stikker på i morgen. Er ikke helt umulig siden Walmart i USA faktisk selger LBP i dag (den originale releasedatoen i USA).

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Tviler på de kun har Harald Eia på de norske utgavene av spillet. Man får nok det språket man har stillt inn PS3en på. Min er på engelsk og jeg foretrekker Stephen Fry over Harald Eia.

Jeg kan bekrefte dette. Har min PS3 på engelsk, og da var det Stephen Fry. Skifta over til norsk for å høre Harald Eia, og der var han. Men foretrekker å spille den engelskspråklige versjonen. :)

Lenke til kommentar
For de som bor i Bergen, ta dokker en tur til DVD Galleriet på Galleriet og kjøp dokker LittleBigPlanet ;) Det har eg gjort :D Hurra!

Eller på Elkjøp Åsane.

Jeg er på jobb så jeg har allerede sendt min kjære samboer ut dit for meg for å få tak i en kopi.

De har fått den der og altså? Kjekt å bo i Bergen i dag :D

Lenke til kommentar
Eller på Elkjøp Åsane.

Jeg er på jobb så jeg har allerede sendt min kjære samboer ut dit for meg for å få tak i en kopi.

Da blir det en tur til på elkjøp før jobb i dag:p Jeg bor i Gjøvik riktignok, men er verdt et forsøk. De hadde det ikke tidligere i dag.

Lenke til kommentar
For de som bor i Bergen, ta dokker en tur til DVD Galleriet på Galleriet og kjøp dokker LittleBigPlanet ;) Det har eg gjort :D Hurra!

Eller på Elkjøp Åsane.

ARGH!

Fikk nettopp telefon. De hadde det ikke på Elkjøp lengre.

Da må vi prøve Galleriet.

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar

Eller på Elkjøp Åsane.

ARGH!

Fikk nettopp telefon. De hadde det ikke på Elkjøp lengre.

Da må vi prøve Galleriet.

*krysser fingrene*

Så vidt eg så bak kassen så var det ca 20 kopier igjen etter at min ble hentet.

Lenke til kommentar
Så vidt eg så bak kassen så var det ca 20 kopier igjen etter at min ble hentet.

Ååååh, jeg blir nervevrak av slik, men min samboer sitter allerede på bussen inn til byen, så jeg tror jeg får kloa i spillet.

ALLAH AKHBAR!!!!!1

Håper serverne åpner i dag.

De har sikkert flere på bakrommet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...