Erijk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, sant det. Men det virker fortsatt som en evighet (nesten) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Syns også folk egentlig bare bør være glad det bare ble utsatt i 2 uker, og ikke 2 måneder eller lignende. Men det er selvsagt enkelt for meg å si som har spillet allerede. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, det jeg syns er rart at en butikk som deal.no som ikke er så kjent (tror jeg) kan selge det så billig og SÅ tidlig. Hvem/Hvordan fant dere ut om deal.no til LBP-kjøp da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, det jeg syns er rart at en butikk som deal.no som ikke er så kjent (tror jeg) kan selge det så billig og SÅ tidlig. Hvem/Hvordan fant dere ut om deal.no til LBP-kjøp da? Ja, å kjøpe fra deal.no var rett og slett ett av årets største kupp. Få spillet over to uker før resten av verden, og det til nesten halve prisen av hva det kommer til å koste andre steder. Jeg fant det ut fordi noen la ut en link her. Er i dag utrolig glad for at jeg bestilte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan jeg tenke meg! Herregud, så rart. Deal.no liksom av alle steder. Ikke den vanlige Absoluttspill osv. Meget rart. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) De fleste butikkene har allerede fått inn spillene mye før release, mange fikk det på fredag. Jeg kommer til å ringe rundt på onsdag for å sikre meg om at ingen har oversett/ignorert meldingen, spesielt de mindre butikkene. Hvis jeg kommer over et slikt tilfelle er det bare å kjøre ditt så raskt som mulig og late som ingenting mens jeg prøver å kjøpe det. Endret 21. oktober 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hadde jeg vært dere.. altså.. en person UTEN Littlebigplanet *pause* så er det jo verdt et forsøk å forhåndsbestille fra deal.no.. om dere er heldige så er de like raske med å sende ut spillet andre gang også Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har hatt mitt LBP på forhåndsbestilling hos deal.no en stund, uten at jeg fikk tilsendt mitt, så tviler på at det er vits i å bestille nå. :-/ Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) www.dvdstrax.com har LittleBigPlanet på lager. En kamerat fikk akkurat mail fra dem om at spillet var inne på det norske lageret og ble sendt ASAP. Link her: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=94155 Endret 21. oktober 2008 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 www.dvdstrax.com har LittleBigPlanet på lager. En kamerat fikk akkurat mail fra dem om at spillet var inne på det norske lageret og ble sendt ASAP. Link her: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=94155 Jeg ser det står UK bak. Har det noe å si for om man kan spille med venner fra norge? Eller er det bare sonen som har noe å si? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som forhåndsbestillte fra deal.no som ikke har fått spillet ennå? Mitt ble sendt i forrige uke, men ennå ikke dukka opp. Skulle ikke forundre meg om noen har tømt postboksen min igjen (som også hendte med en pakke fra komplett i august). Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tok med spillet hjem fra jobb i går, får se hvor "defekt" det er iløpet av dagen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ser det står UK bak. Har det noe å si for om man kan spille med venner fra norge?Eller er det bare sonen som har noe å si? Skal ikke ha noe å si det så lenge det er fra Europa. Den eneste forskjellen er vel at du ikke får Harald Eia som stemme, men en engelskmann. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 som forøvrig er mye bedre. (engelskmannen altså) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg ser det står UK bak. Har det noe å si for om man kan spille med venner fra norge?Eller er det bare sonen som har noe å si? Skal ikke ha noe å si det så lenge det er fra Europa. Den eneste forskjellen er vel at du ikke får Harald Eia som stemme, men en engelskmann. Harald Eia, den irriterende taskenspilleren, vil jeg helst slippe å høre. Jeg er usikker på om jeg skal bestille fra dvdstrax. Man KAN velge engelsk tale på spillet man kjøper i Norge også ja? Man er vel ikke NØDT til å ha Harald Eia som forteller? Stephen Fry for president! Endret 21. oktober 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) som forøvrig er mye bedre. (engelskmannen altså) Word. Tror neppe spillet er defekt, ettersom jeg allerede har spilt gjennom hele "historie"-delen. Men blir interessant om de ber meg patche umiddelbart, seff. GETINTHEVAN: Mitt er på engelsk. Såvidt jeg har skjønt beror det på systemspråket på PS3en. Endret 21. oktober 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 GETINTHEVAN: Mitt er på engelsk. Såvidt jeg har skjønt beror det på systemspråket på PS3en. [burns] Eeeeeexelent! [/burns] Jeg tror jeg hadde stanget hodet i en murvegg om jeg måtte høre på Harald Eia i timesvis. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke sjekket om man kan endre språk. Når man starter opp spillet kommer man rett til en introfilm hvor Harald Eia prater. Stemmen hans er ikke noe ille, jeg kjente den faktisk ikke igjen. Det er forøvrig kun på de første brettene man hører noe til Harald. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mulig den engelske utgaven har stemmen til denne herremannen: http://www.youtube.com/watch?v=LjejYevTsBg Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er på jobb, så får ikke lyd på det klippet. Men den engelske utgaven har stemmen til Stephen Fry, best kjent i Norge fra V for Vendetta. Han har også spilt i en del engelske komigreier, blackadder, jeeves and wooster, og var jo en del av englands beste komiduo med Hugh Laurie, i bl.a a bit of fry and laurie. For tiden skriver han gadget-blogg for the guardian, er programleder for spørreprogrammet QI på BBC4, og reiser rundt i amerika for BBC. Han har også gitt stemmen sin til de engelske lydbøkene av Harry Potter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå