Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Hvis noen ikke har fått med seg ennå så vil Media Molecule komme med en online patch til oss som allerede har spillet slik at sangen som forarget noen muslimer fjernes. Synes sangen passet bra til det første afrika-brettet så håper at de finner en liknende sang som bakgrunnsmusikk.

HVORFOR kunne ikke dette bli gjort på alle spillene. Du må patche spillet før du spiller det istedefor å vente ekstra uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen ikke har fått med seg ennå så vil Media Molecule komme med en online patch til oss som allerede har spillet slik at sangen som forarget noen muslimer fjernes. Synes sangen passet bra til det første afrika-brettet så håper at de finner en liknende sang som bakgrunnsmusikk.

HVORFOR kunne ikke dette bli gjort på alle spillene. Du må patche spillet før du spiller det istedefor å vente ekstra uke.

Fordi det finnes folk som ikke har PS3en sin koblet til nettet. Jeg synes også at de bare burde ha patchet den, for hvor mange der ute er det som egentlig bryr seg om de har to setninger fra Koranen eller ikke på spillet sitt..?

Lenke til kommentar

Hmm, på lefdal/elkjøp og spaceworld sine nettsider står det ingen ting om at realasen er flyttet. Så det er mulig å skaffe seg spillet om 2 dager :innocent:

Og er det noen som kan svare meg på dette. Har ikke fått svar om følgende spørsmål:

Har et spørsmål angående LBP's nedlastbare kostymer som fåes innen en uke etter realse:

Kan jeg låne min kompis kopi av spillet for å så laste ned kostymene på min ps3 som han allerede har lastet ned med sin egen konto??

Altså er kostymene låst til kopien av spillet eller kontoen(psn)?

Håper på svar :!:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Hmm, på lefdal/elkjøp og spaceworld sine nettsider står det ingen ting om at realasen er flyttet. Så det er mulig å skaffe seg spillet om 2 dager :innocent:

Og er det noen som kan svare meg på dette. Har ikke fått svar om følgende spørsmål:

Har et spørsmål angående LBP's nedlastbare kostymer som fåes innen en uke etter realse:

Kan jeg låne min kompis kopi av spillet for å så laste ned kostymene på min ps3 som han allerede har lastet ned med sin egen konto??

Altså er kostymene låst til kopien av spillet eller kontoen(psn)?

Håper på svar :!:

Mener å ha lest i den andre LBP-tråden at dette kan lastes ned fra PSStore første uka, så du kan lagre dem på din PS3 og vente til du skaffer deg spillet. Synes dette virket litt rart, og er bare noe jeg har leste her inne, så er ikke helt sikker..

Lenke til kommentar
Er LBP vert en PS3? lurer på om eg skal skaffe en ps3 til og ha på den nye tvn vi skal kjøpe!

det kommer helt an på hvilken type spill du liker.. Har noen kompiser som ikke likte LBP noe særlig etter å ha spillt betaen. Jeg liker det kjempegodt though, og har allerede spillt det mange timer i lag med dama. Perfekt spill for litt gaming med sin bedre halvdel :)

Uansett trenger du jo en blu-ray spiller til den nye tven din, hvorfor ikke bare slå 2 fluer i en smekk ;) Når ps3 i tillegg har titler som Metal Gear4, Ratchet&Clank, killzone2, god of war og Gran turismo for å nevne noen så gjør du hvertfall ikke noe dårlig kjøp :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
ja tenkte på det med at man får jo en god blu-ray spiller i tilleg.

har Xbox 360 fra før men den står en annen plass i huset.

Playstation er en overlegen mediemaskin. Hvis du laster ned og ser TV serier og filmer, så er det bare å legge dem over på en ekstern hardisk og spille dem rett av. Helt fantastisk.

Så vil si det er veldig godt kjøp på multimediafronten. Spillfronten har blitt nevnt tidligere, og ja, de er mange bra spill :)

Lenke til kommentar

Tanker om LBP;

*Er det mange enplayer-brett?

*Hvordan er spillet lagt opp i forhold til online gaming, bør man kjøpe det "fra dag en" så du ikke ender opp med det på billigsalg 1 år etterpå og ingen spennende personer å spille med?

(Det gjorde jeg med GRAW2, men heldigvis har jo det spillet en herlig en-player-del som jeg storkoste meg med.)

*Når du har gjennomført enplayeren, er det bare å spille gjennom andres kreasjoner "for gøy" (altså uten å få noen achievments annet enn high score og gode tider, som uansett blir ca umulig siden det sikkert er en freak i USA som sitter døgnet rundt og skal bli "best")? Evt. lage egne kreasjoner og spille dem med venner (som kanskje ikke er interesserte i slikt)?.

Ja, og selvfølgelig innrede poden din og kle opp han fyren din. Æsj, jeg trodde jo dette skulle være ett skikkelig jentespill men jeg er visst alt for påvirket av krigsspill :p Kjenner jeg ikke er interessert i sånnt sulledull. Har jo prøvd betaen men var litt treig og fikk ikke spillt så mye.

Endret av Green Machine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...