Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva er problemet med det er med noe fra koranen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Vimsi: Det er noe " alle skal dø osv osv".. litt på kanten kan du si + det praystation sier ja.. Å tilsette musikk til tekster fra koranen er visst en jævli svær synd for muslimer osv.. Det blir vel på en måte noe av det samme som karikaturtegningene av muhammed.. Endret 18. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hva er problemet med det er med noe fra koranen? Problemet er ikke teksten, men at tekster fra koranen er tilsatt musikk. Det er dette som er problemet Synes Harald Eia som erstatter Stephen Fry gjør en fin figur, selv om den engelske voicen er å foretrekke. Spillet kan være til tider frustrerende vanskelig, men desto gladere blir du når du omsider klarer det. Endret 18. oktober 2008 av praystation Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 OK, nå klarte jeg ikke å holde meg mer. Spillet er pakka opp og stappa inn i maskinen! Skulle egentlig selge det til høystbydende desperate samler som bare måtte ha den "ulovlige" versjonen. Men føkk det! Jeg vil spille nå!! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 OK, nå klarte jeg ikke å holde meg mer. Spillet er pakka opp og stappa inn i maskinen!Skulle egentlig selge det til høystbydende desperate samler som bare måtte ha den "ulovlige" versjonen. Men føkk det! Jeg vil spille nå!! Bra valg Tror det er sendt ut ganske mange av det uansett. Anyways.. Noen som vet hvilket brett sangen er på? jeg vil høre den Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er ikke første gang noen må bøye seg for andres tro om fantasipersoner. Latterlig. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Anyways.. Noen som vet hvilket brett sangen er på? jeg vil høre den Her er sangen. Tror den er på en ørkenbane. Edit: leif Endret 18. oktober 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fant nettopp ut at det er Toumani Diabate som står bak den "ulovlige" sangen. Festlig, for jeg har faktisk flere plater av han her hjemme, pluss at da jeg så Björk live i London i april i år så var han gjestemusiker på den ene låten. Han er en utrolig dyktig Kora-spiller fra Mali, og selv troende muslim. Jeg forstår det ikke. Toumani har aldri fått problemer med å gi ut populærmusikk med innhold fra koranen, men så fort sangene hans brukes i et spill så går muslimene av hektene? Merkelig? JA! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror ikke noen muslimer har gått av hektene, men at Sony er redd for det. Forståelig, men også idiotisk at samfunnet fortsatt skal ta hensyn til et par tusen år gamle myter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Helvette! Hvorfor får ikke jeg spillet når jeg alltid pleier å få spill dagen etter dem har sendt. Det kom jo post til oss i dag også! Jaja, får vente til mandag. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fant nettopp ut at det er Toumani Diabate som står bak den "ulovlige" sangen... Han er en utrolig dyktig Kora-spiller fra Mali, og selv troende muslim. Jeg forstår det ikke. Toumani har aldri fått problemer med å gi ut populærmusikk med innhold fra koranen, men så fort sangene hans brukes i et spill så går muslimene av hektene? Blir dyrt for ham nå da når han må dekke recall og ny pressing av alle platene, det er jo hans feil at han har 'ulovlige' tekster i sangene sine, og som muslim selv burde han jo vite bedre... Vet ikke hva Sony har lovet ham i royalties for å lisensiere sangen hans, men han kommer nok til å se lite av de pengene... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg spørr igjen: De som allerede har fått spillet, dem slipper vel å sende tilbake. Og det kommer bare en patch? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg spørr igjen: De som allerede har fått spillet, dem slipper vel å sende tilbake. Og det kommer bare en patch? hvem skal tvinge oss til å sende tilbake? de får komme og hente det:P Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 kan man enda få kjøpt den "slemme" versjonen? er ikke religiøs jeg så bryr meg ikke om dem synger halleluja eller allah balla... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 kan man enda få kjøpt den "slemme" versjonen? er ikke religiøs jeg så bryr meg ikke om dem synger halleluja eller allah balla... Nei. Spillet er utsatt og trukket tilbake. Bare de som fikk det fra deal.no i dag som har det. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Banen er på verden to, brett 1. ett eller annet safari greier . Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Banen er på verden to, brett 1. ett eller annet safari greier . Hva bane? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener å ha hørt at det var bane tre...? Kill me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå