Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke sjangse for at Nordisk Film sender ut spillet før den nå utsatte realesen? Skal nemlig få det tilsendt direkte fra dem.. :(

Siden du har spurt om dette uendlige ganger nå. Svaret er nei, de sender ikke ut spillet før release.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke sjangse for at Nordisk Film sender ut spillet før den nå utsatte realesen? Skal nemlig få det tilsendt direkte fra dem.. :(

Siden du har spurt om dette uendlige ganger nå. Svaret er nei, de sender ikke ut spillet før release.

Sorry, er bare (veldig) utålmodig.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg kommer glatt til å pre-ordere der nestegang de har tilbud også :)

Spørsmålet er vel om utviklerene blir å gi ut slike forhåndsbestillinger til dem i framtiden, ikke særlig positivt av dem å sende ut et spill som enda ikke har bestemt utgivelsesdato.

Men for all del, positivt for kundene som fikk spillet nå :wee:.

Lenke til kommentar

Pokker! Har sett etter posten i hele dag, forventa vel egentlig å få pakken idag fra Deal siden jeg bor ganske sentralt i Oslo. Men postmannen har pokker ikke dukket opp i Boretslaget i det hele tatt.

Jeg må si at posten er noe å virkelig bli frustrert over!!

Må vel smøre meg inn med tålmodighetskremen og vente til mandag :/

Lenke til kommentar
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg fikk det i posten1!!!!! weeeeeeeee !!! :thumbs:

Fy fader deal.no må jo gå på en kjempesmell :p

Jeg fikk og spillet fra deal.no idag!!

Har spilt det i 1 time og 45 minutter og er helt i ekstase :new_woot::fun:

Utrolig sjarmerende, og jeg har fått noe latter fordi det er så digg å ha spillet på norsk, og Sackboyen er jo helt genial!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

jupp,dukka opp i Drammen i dag. thank you Deal. Har prøvd det litt nå, bare det første brettet , en slags tutorial, artige greier(jeg er 30+) minste jenta danset rundt i stuen til musikken, herlig. Har de engelske stemmene selvom det er nordisk utgave.Kommer heller ikke inn på lbp sidene via ps3/Online-delen er deaktivert, som sikkert ikke er så rart.

Tenkte med en gang jeg fikk konolutten fra Deal, Finn.no, men drit å dra, det er nå bare et spill, så av med plasten og spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...