Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Fikk spillet fra Deal.no idag, men går her hjemme redd fordi jeg vil åpne det men tør ikke :p, men kan det få konsenkvenser for onlinedelen?

Har heller ikke motatt returmail fra deal.no, men viss vi som kunder må sende inn selv kommer det på 100kr fordi det står du skal sende med servicepakke på angrerettskjemaet!! Det kommer faen ikke på tale jeg betaler 100kr for å sende spillet tilbake til deal.no :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen betenkeligheter med å prøve det. Jeg har jo fått det, og hvis jeg tilfeldigvis ikke hadde fulgt litt med på nettet hadde jeg vært lykkelig uviten om at det i det hele tatt finnes noe "galt " med spillet.

Patch kommer garanter og fikser "problemet."

Da hjelper det lite om du sitter på en åpnet eller uåpnet variant av spillet, du får jo ikke brukt det uten å patche det før eller senere likevel.

Dra ut ethernet, ja, men hvem gjør det i lengden dah..!? Online gaming er jo greia så...

Lenke til kommentar
Patch kommer garanter og fikser "problemet."

Da hjelper det lite om du sitter på en åpnet eller uåpnet variant av spillet, du får jo ikke brukt det uten å patche det før eller senere likevel.

Ekte samlere kjøper ikke spill for å spille dem. De kjøper spill som av forskjellige årsaker er sjeldne. Uåpnede produkter er spesielt ettertraktet. Det er de jeg tenker på når jeg vurderer å selge det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...