Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk spillet fra Deal.no idag, men går her hjemme redd fordi jeg vil åpne det men tør ikke , men kan det få konsenkvenser for onlinedelen? Har heller ikke motatt returmail fra deal.no, men viss vi som kunder må sende inn selv kommer det på 100kr fordi det står du skal sende med servicepakke på angrerettskjemaet!! Det kommer faen ikke på tale jeg betaler 100kr for å sende spillet tilbake til deal.no Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har også fått det i posten! Fantastisk at deal var så billige på launch, allikevel har vi det i posten 4 dager før den mest optimistiske slippdatoen! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk det også i posten fra Deal nå i dag. Online-delen er deaktivert, blir nok aktivert på release-dagen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke vær redd for å spille det. Angrerettskjema er for angring. dersom de har sendt ut produktet for tidlig har de risikoen, ikke du. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk det også i posten fra Deal nå i dag. Online-delen er deaktivert, blir nok aktivert på release-dagen. Hmm... kanskje jeg skal prøve spillet allikevel da. Vil for alt i verden ikke miste community-delen, og det virker logisk at denne delen blir aktivert på den nye release-dagen! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 At du klarer å holde deg Hadde rivi pakka i filler og hevd i spillet med en gang, jeg Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg fikk også spillet fra Deal i dag. Jeg venter med å åpne det til jeg ser hvor mye penger folk er villig til å betale for å få tak i denne sjeldne utgaven. Dette kan jo bli et samlerobjekt. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 fikk også spillet idag Lenke til kommentar
6502 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ingen betenkeligheter med å prøve det. Jeg har jo fått det, og hvis jeg tilfeldigvis ikke hadde fulgt litt med på nettet hadde jeg vært lykkelig uviten om at det i det hele tatt finnes noe "galt " med spillet. Patch kommer garanter og fikser "problemet." Da hjelper det lite om du sitter på en åpnet eller uåpnet variant av spillet, du får jo ikke brukt det uten å patche det før eller senere likevel. Dra ut ethernet, ja, men hvem gjør det i lengden dah..!? Online gaming er jo greia så... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har spilt en times tid nå! Elsker dette spillet Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Onlinedelen blir akvitert 21. oktober, ifølge utgiver. Vet ikke om denne datoen blir utsatt pga utsettelsen av spillet... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ARghh, går fortsatt å venter på posten. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 De som har vært så heldige å få den "forbudte utgave" forseglet, bør for all del spare dette. Kan bli et enormt samlerobjekt. Pakkes det opp vil verdien rase. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Patch kommer garanter og fikser "problemet."Da hjelper det lite om du sitter på en åpnet eller uåpnet variant av spillet, du får jo ikke brukt det uten å patche det før eller senere likevel. Ekte samlere kjøper ikke spill for å spille dem. De kjøper spill som av forskjellige årsaker er sjeldne. Uåpnede produkter er spesielt ettertraktet. Det er de jeg tenker på når jeg vurderer å selge det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg klarte ikke å vente med å ta av plasten på Little Big Planet Har spilt 1 time og til nå elsker jeg det! Sackboy blir den nye Mario Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ingen pakke til meg fra posten. Det var som pokker, får det vel på mandag da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mm. Gir litt faen i samleverdi, men ser potensialet som ganske lavt. Det har blitt sendt ut dritmange av disse. Det jeg bryr meg om er at det er et sykt moro spill! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hadde solgt spillet til den som ville by mest >.> Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjipt at alle som har bestilt fra Deal har fått utenom meg Typisk Lenke til kommentar
masterb8tr Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg gir 600kr for et. De som kjøpte fra deal betalte 300kr right=? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå