Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet.

 

Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? :hmm:

 

'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...?

 

Kjøpte den på narvesen idag. Kostet 150, men så var det 25%rabatt på alle utendlaske blader. Så da slo jeg til ;) Vet ikke om du kan få det på andre steder enn narvesen da.

 

 

Var litt dyrt.. :(

 

Hvis en eller annen snill sjel har fått tak i PS Magazine UK November 2008, og som ikke har bruk for koden, tar jeg gjerne imot! :yes:

 

Men jeg tviler på om det skjer.. :ermm:

Lenke til kommentar
Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet.

 

fikk du med promokode for Kratos? virker som om det manglet i mitt eksemplar.

 

Ja, tror det. Forseglingen virket iallefall intakt , men har ikke åpnet det ennå.Regner med det er med, det er jo tross alt hovedgrunnen til at jeg kjøpte bladet. Koden og COD5 beta testen :)

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Da var Offical Playstation magazine uk i boks. Da venter jeg bare på spillet.

 

Dere som har kjøpt og fått spillet. Har dere mottat de kostymene dere får når en fyrer opp spillet i løpet av første uka, eller gjelder det først når spillet kommer ut for allle? :hmm:

 

'Mye kosta det? Andre steder enn på Narvesen du kan få det...?

 

Kjøpte den på narvesen idag. Kostet 150, men så var det 25%rabatt på alle utendlaske blader. Så da slo jeg til ;) Vet ikke om du kan få det på andre steder enn narvesen da.

 

Var litt dyrt.. :(

 

Hvis en eller annen snill sjel har fått tak i PS Magazine UK November 2008, og som ikke har bruk for koden, tar jeg gjerne imot! :yes:

 

Men jeg tviler på om det skjer.. :ermm:

 

Ja, var litt dyrt. Pleier derfor å kun kjøpe magasinet rundt høsten da det er mest intressant lesestoff. 150+50= Burnout Paradise lissom.

Regner med at de fleste kjøper selve bladet for kodens skyld, men du kan jo kjøpe koden via f.eks ebay til en billig penge.

 

noen som har muligheter til å få kjøpt er eksemplar til meg?

 

 

Er det tomt hos deg, stakkar?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Tror nesten du bør sjekke at du har fått med koden, Paisley. Har lest litt på nettet, og det ser ut som om det grunnet en trykkfeil har blitt trykket noen eksemplarer av magasinet UTEN kode.

 

Da har jeg sjekket bladet, og joda det fulgte med promotion kode. Faktisk 2 :w00t:

 

Kode til hva?

Lenke til kommentar
Tror nesten du bør sjekke at du har fått med koden, Paisley. Har lest litt på nettet, og det ser ut som om det grunnet en trykkfeil har blitt trykket noen eksemplarer av magasinet UTEN kode.

 

Da har jeg sjekket bladet, og joda det fulgte med promotion kode. Faktisk 2 :w00t:

 

Kode til hva?

 

 

Kratos kostyme på LittleBigPlanet. :)

Lenke til kommentar

Hmm.

 

Jeg bestillte fra deal.no (Googles cache side) så fikk jeg bestillt little big planet for 2 dager siden. Selv om dem har gjemt produktet.

 

Det som har skjedd er at den nå er til pakking?!?

 

[X] Ordren er mottatt

[-] Ikke på lager - Bestilt

[X] Varen er til pakking

[-] Varen er sendt

 

Status: "Din ordre er til pakking og vil bli sendt så fort som mulig"

 

Betyr dette at jeg får den? Har de mottatt de nye allerede?

 

- Z

Lenke til kommentar
Tror nesten du bør sjekke at du har fått med koden, Paisley. Har lest litt på nettet, og det ser ut som om det grunnet en trykkfeil har blitt trykket noen eksemplarer av magasinet UTEN kode.

 

Da har jeg sjekket bladet, og joda det fulgte med promotion kode. Faktisk 2 :w00t:

 

TO..?!?! :scared:

 

Du kunne ikke tilfeldigvis tenke deg å dele den ene med en fattig stakkar..? :cry::roll: (Dvs. Meg :!:)

Lenke til kommentar
Hmm.

 

Jeg bestillte fra deal.no (Googles cache side) så fikk jeg bestillt little big planet for 2 dager siden. Selv om dem har gjemt produktet.

 

Det som har skjedd er at den nå er til pakking?!?

 

[X] Ordren er mottatt

[-] Ikke på lager - Bestilt

[X] Varen er til pakking

[-] Varen er sendt

 

Status: "Din ordre er til pakking og vil bli sendt så fort som mulig"

 

Betyr dette at jeg får den? Har de mottatt de nye allerede?

 

- Z

 

Tror ikke du får den før evt ny lanseringsdato. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...