Gå til innhold

Andre som er skuffet over cm4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så velig glad i slike strategi/fotballspill. Det er allerede kommet et par omtaler, og i begge disse har spillet fått veldig god kritikk. Tror det var 10/10 eller noe sånt i begge.

Ville bare legge til at de få anmelderne som har fått testet det likte det veldig godt. :)

Lenke til kommentar

Er sånn rimelig fornøyd.

Det med å kjøpe spillere er veldig realistisk nå og det liker jeg.

Det som tar knekken på meg er alle skadene.eks:Etter 3 mnd ut i min første sesong med Liverpool så har jeg 7 førstelagsspillere på langtidsskadelista,deriblandt alle keeperne,Owen er ute i 11 mnd,gerrard i 8. osv osv osv.

Dette er litt for ille synes jeg.

Har skjekka det opp med sigames og det er mulig det blir fiksa i en patch om ikke lenge.

min vurdering.

8/10(men kan bli bedre)

Lenke til kommentar

jeg likte CM før, men sluttet sånn rundt omkring 99-00. da (og egentlig før også men i enda større grad nå) ble det liksom sånn at man satt og planla en uke i spillet i flere timer, og da blir det litt for keitete for meg. veldig fint hvis en elsker fotball, veldig innvikla hvis en aldri har vært borti CM før. hva er det de folka går ut fra egentlig, at alle har spilt siden eneren? er jo ikke stort av innføring du får, er det det, da?

Lenke til kommentar
Er sånn rimelig fornøyd.

Det med å kjøpe spillere er veldig realistisk nå og det liker jeg.

Det som tar knekken på meg er alle skadene.eks:Etter 3 mnd ut i min første sesong med Liverpool så har jeg 7 førstelagsspillere på langtidsskadelista,deriblandt alle keeperne,Owen er ute i 11 mnd,gerrard i 8. osv osv osv.

Dette er litt for ille synes jeg.

Har skjekka det opp med sigames og det er mulig det blir fiksa i en patch om ikke lenge.

min vurdering.

8/10(men kan bli bedre)

http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond...nager4/patches/

Den patchen fikser bugen med lange/mange skader pluss haugevis av andre bugs

Lenke til kommentar

Hei..

Har en kamerat som bruker WinME(som eg aldri har brukt), men får ikke CM4 til å fungere på. Han får ikke startet spille, bare en feilmelding om at windows må oppdateres. Windows update finner derimot ingen tilgjengelig oppdatering... Noen som har tips??

Lenke til kommentar

Synes cm er et helt genialt spill! spilte cm 01/02 helt syykt mye og gleder meg vannvittig til cm4 er i hus. Har testa demoen, sitter med et litt blandet syn, men alt i alt er det absolutt godt over godkjent. Fint at de har sluppet en del patches.

Lenke til kommentar
Får ikke patacha til 4.0.3 :(

Hvilke gode spiller vil dere anbefale å kjøpe? Snakker om spiller som lar seg selge og helst for mindre enn 20 mil £

---offtopic---

åssn bruk av quoting er det der, egentli? :D

anyhoo, jeg synes som sagt CM2 og dets (d)evolusjoner var okej...

Lenke til kommentar
Får ikke patacha til 4.0.3 :(

Hvilke gode spiller vil dere anbefale å kjøpe? Snakker om spiller som lar seg selge og helst for mindre enn 20 mil £

---offtopic---

åssn bruk av quoting er det der, egentli? :D

anyhoo, jeg synes som sagt CM2 og dets (d)evolusjoner var okej...

Hehe...Jeg skulle skrive noe annet men fjernet det så tenkte jeg ikke over at jeg måtte fjerne quotingen også...Glemte det... :lol:

Lenke til kommentar

zemtex :

- Har opplevd samme problem da jeg skulle instalere CM hos naboen. Fikk det hverken innstalert på ME eller 98SE.

Noen som har opplevd samme probleme? er det bare til og laste noen updates?

Min mening om Championship Manger 4:

- De forrige versjonene var bedre.

- Det har blidt for mye finnneser, likte det enkle å simple.

- 2D animasjonen suger. Alt henger i itilegg får du lite informasjon om det som skjer.

- Sanver de gamle versjoene av CM.

Lenke til kommentar
Min mening om Championship Manger 4:

- De forrige versjonene var bedre.

- Det har blidt for mye finnneser, likte det enkle å simple.

- 2D animasjonen suger. Alt henger i itilegg får du lite informasjon om det som skjer.

- Sanver de gamle versjoene av CM.

Syns CM4 rokker jeg! Mange bra nye features. Bedre håndtering av kjøp/salg av spiller. Du kan sette den til å automastisk godta bud som er så og så høye. Ikke godta bud som ikke er høye nok.

Du kan sette spillerens transfer status til umulig å kjøpe.

Du kan trekke spillere fra landskamper hvis det krasjer med viktige kamper i liga, champions league, etc.

Fitness reports etter hver kamp.

Skader? Har spilt en hel sesong med Liverpool nå. Har hatt 2 skader på over 1 måned. Dette på spillere jeg kunne klare meg uten.

Spilte en kamp med et halvt lag med U19 spillere i CL pga landskamp. Fikk skvisa inn nok rutine til å vinne 5-2 over Milan. :D

Lite info om hva som skjer? Du vet det at du ikke trenger å se på 2D kampen? Husk også at du kan forandre info statusen. Default er Key. Altså bare nøkkel situasjoner som mål, straffer, corner, etc. Denne kan du forandre til å få ALL informasjonen.

Budjettene er mer realistiske. Også artig at pengene fra fjoråret legges til transfer budjettet ditt. I CM3 var det ikke noe problem å få budjett på 60+ millioner £ i løpet av noen sesonger selv om du årlig brukte 20-30 millioner £ på transfers. I tillegg ble transfer budjettet ditt spist opp pga lønninger. Dette skjer ikke etter det jeg har forstått i CM4.

Vanskelig å kjøpe spillere? Fikk Rivaldo for 9 millioner £. Ikke så dyr med andre ord. Til nå har jeg kjøpt 2 spillere. Cissé for 10 millioner £ første sesongen, et kjøp som er gull verdt og Rivaldo for 9 millioner £ foran kommende sesong.

Litt tregt? Ja,det er det. men har du dårlig tid kanskje? CM er en spill serie som tar tid å spille samme hva.

Eneste jeg ergrer meg over er at den ikke vil akseptere at jeg er født i 1982 og er manager for Liverpool. Den blir byttet til 1967 når jeg begynner å spille selv om jeg velger 1982 under Profil. Møkk! Gidder ikke å begynne en ny game. Noen måte å hacke dette på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...