Special P Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg bare lurer på hvorfor tv2 begynte å sende noen nye episoder i ca2 uker og så begynte dette "dharma and greg"-pisset.. jeg savner scrubs.. takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg savner det og.. også samtidig som viasat4 ble stengt!!!!!!! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg savner det og.. også samtidig som viasat4 ble stengt!!!!!!! hvorfor har du ikke viasat4 da? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Drit irritert.. Dharma & Greg sugde, jeg vil ha Scrubs tilbake ! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kanskje fordi de ikke gidder å begynne på nytt enda en gang? TV2 har vist alle episodene. Det er bare 11 episoder i sesong 7. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jamen, de har jo vist Friends i MANGE omganger nå, og Malcolm In the Middle.. Men scrubs? Var ikke mange runder der nei.. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg savner det og.. også samtidig som viasat4 ble stengt!!!!!!! hvorfor har du ikke viasat4 da? Canal digital fjerna det av en eller annen grunn, tror jeg må oppgradere til digital tv for å få det ellr no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå