Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skal helt garantert ha den nye MacBooken, siden jeg trenger en bærbar datamaskin til skolen. Spørsmålet er bare til hvilken pris. Jeg synes elleve lapper er litt stivt, og skal til New York rett etter jul. Men jeg er ikke glad i å vente, men der får man den til 8500,- kr. Noen andre som forslag til hvordan jeg kan skaffe den deiligheten til billigst mulig penge? Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Regner med at prisene i USA fortsatt er ganske hyggelige... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ah, nå var det noe som slo meg (først nå lol) Det er jo ikke norskt tastatur jeg får med da! Noen som har kjøpt Macbook i statene før? Går det ann å skifte ut tastaturet til å bli norskt? Lenke til kommentar
jaddå Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 med studentrabatt får du 8% avslag på alle produktene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå