Gjest Slettet+513 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Tom Clancy's EndWar VS Facts Engelsk Tom Clancy's EndWar is a real-time tactics game designed by Ubisoft Shanghai for the Nintendo DS, PlayStation 3, PlayStation Portable, and Xbox 360 platforms, to be released on November 4, 2008 in North America and November 7, 2008 in Europe. A Windows version is rumored for release at a later date. It is set in 2020 at which time World War III is ongoing. Gameplay Electronic Gaming Monthly issue 216 contained an interview with the game's lead designer, Michael de Plater. He confirmed the game to be a Real-time tactics strategy war-game. Units will gain experience as they are used in battle. The emphasis will be more on smaller scale battles rather than the overarching campaign. Clans will also be included in the game online for coordinating battles and creating a unified strategy for attacking or defending. Ubisoft also claims that the game is "completely controllable through voice commands." This is demonstrated on a handful of game play videos by de Plater himself. Factions There are 3 playable factions in EndWar: * The Russian Spetsnaz Guards Brigade, which is composed of veterans of Russia's many regional conflicts, specializing in heavy weapons and heavy armor. Russia's campaign mode will focus on a Russian invasion of Europe. * The European Federation Enforcers Corps, which is made up of veteran elite counter-terrorist and peacekeeping forces from throughout Europe, especially skilled in urban warfare. While their weaponry may not be as precise as those of the JSF and their units are slightly less armored, their strength lies in electronic warfare, as well as non-lethal weapons technology and advanced directed energy weapons. Their ranks notably contain many previous members of the elite counter-terrorist unit Rainbow. * The United States' Joint Strike Force, which is led by Ghost Recon main character Scott Mitchell, is modeled after today's Marine Expeditionary Units. The JSF is built around small, fast, units packing a precise punch, and is made up of elite soldiers from all branches of the U.S. Military. They also specialize in access to state-of-the-art stealth technology and battlefield robotics, such as Unmanned Aerial Vehicles and Automated Sentry Drones. It has been confirmed that in the single player campaign you will play as Scott Mitchell against the Russians. --------------------------- .Wiki. --------------------------- Kommentarer Diskuter gjerne spillet før og etter Realese dato da det allerede er Demo ute og sikkert noen som har spillt Betaen men husk det er jo ikke likt det ferdigutvikla spillet. Del dine erfaringer med andre, og kom gjerne med Positive og Negative kommentarer. Diskuter gjerne om Ubisoft sitt EndWar holder mål mot Sierra Entertainment sitt World In Conflict. Begge er Tredje Verdenskrig. --------------------------- Personlig liker jeg begge nå. Endret 17. oktober 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
JBA Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 prøvde endwar i går, lasta ned demo fra marketplace... kan ikke si at jeg ble skuffet, fordi jeg hadde ingen forventninger til det... det er jeg glad jeg ikke hadde... drit dårlig synes nå jeg... var litt kult at man kunne styre med stemmen, det funket faktisk veldig bra... men det var så sinnsykt kjedelig... grafikken var lite imponerende + at det var dårlig at man måtte ha kamera ved siden av en tanks, fly osv... actionen var stein kjedelig... pc blir nok kongen av strategispill Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det gjenstår å se. Synes TOW og oppgraderbare units ser spennende ut. Lenke til kommentar
Lakuspakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har nå lastet ned demoen og må si jeg er svært spent på hvordan dette fungerer. Om det virkelig virker slik utviklerne sier det skal vil det jo så absolutt revolusjonere RTS på alle platformer. Om ikke enda mer på konsoll, da kontrolelne på konsoller ikke har vært optimale til RTS tidligere. Med talestyring i tilleg vil dette gjøre at RTS vil bli mye lettere på konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå