Digitize Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, Vet noen om denne pakken fortsatt er å oppdrive noe sted her til lands ? Tenkte at den hjelmen ville vært morsom å ha stående på bokhylla! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, men da burdes da kunne finnes brukt på qxl.no/finn.no osv Lenke til kommentar
huggy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Versegod Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den selges ennå i butikkene, bare i går så jeg den i tre forskjellige Spaceworld-butikker. Prisen står mellom 700-1000 kr. Lenke til kommentar
Chakuza Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den selges ennå i butikkene, bare i går så jeg den i tre forskjellige Spaceworld-butikker. Prisen står mellom 700-1000 kr. Mhm det stemmer det, de har den på spaceworld ved oslo city Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Den selges ennå i butikkene, bare i går så jeg den i tre forskjellige Spaceworld-butikker. Prisen står mellom 700-1000 kr. På spilljakt da, siden du var innom 3 forskjellige butikker ? Men takk for tips !! Jeg hører med Spaceworld! Lenke til kommentar
Lakuspakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Når jeg er ute etter et spill går jeg bestandig innom 3-4 butikker som selger spill. Spaceworld > Platekompaniet > GAME > Elkjøp. Disse ligger i denne rekkefølgen på Sandivka Stosenter, så da går jeg igjennom alle først, og ser hvor det er billigst, så kjøper jeg det på veien ut av senteret igen. Vet ikke hvor du bor, trådstarter, men jeg så iallefall Legendary Edition på Sandivka Storsenter her for noen uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå