xindrum Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg har kommet borti et meget snodig problem med Office 2007 her... jeg logger på som en standarbruker på et nettverk, å prøver å lagre et word dokument på mitt hjemmeområde da jeg får denne feilmeldingen: Finner ikke H:\Dokumentnavn.doc. Kontroller skrivemåten, eller prøv en annen bane. Det er forøvrig ingen problemer med å lagre lokalt... Hvis jeg prøver å lagre når jeg er logget på som admin funker de fint. Hva kan dette komme av? Å hvordan fixer jeg det.....?? Noen smarte hjerner dær ute som kan hjelpe meg????? Endret 17. oktober 2008 av xindrum Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg funnet ut av problemet, vist de er noen i ettertid som lurer på de samme så lå problemet i CA Etrust 8.1(antivirus) på serveren, den sperrer for lagring av Word 2007 dokumenter (ikke Excel å øvrige) ved lagring på nettverk så lenge scanning av netverks partisjoner er slått på i CA Etrust 8.1... Hær er løsningen: Start the CA Etrust Agent Goto ETrust Antivirus option Goto Realtime Options Then click the Advanced Tab Uncheck Protect Network Drives Apply the changes Håper de blir mindre hodebry framover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå