vinzenT Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hei Mistet nøklene til mopeden i går på skolen, og kan derfor ikke kjøre eller flytte den. Har heller ingen reservenøkler, og jeg kan ikke skaffe nye hos forhandler. Hva kan gjøres for å få nye nøkler da?? takker for alle inspill -vinzenT Endret 17. oktober 2008 av vinzenT Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjøp ny tenningslås. Tråden er feilpostet, skal i MC. http://mc-deler.com/ http://www.crash.no/ Eller kjøp brukt fra Kjøp/salg seksjonen på mopedportalen.com Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Alternativt om du har nøkkelnummer kan den benyttes for å lage ny nøkkel. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Takker for svar! Har fortsatt noen problemer dough. Hvordan kan jeg frakte mopeden hjem i dag? Det med ny tenning er også et problem, siden mopeden er et importert kinamerke, som ingen selger deler for. Det finnes ingen universal-ting som kan gjøre jobben? EDIT: nøkkelnummeret har jeg ikke peiling på. Står det i vognkortet? Endret 17. oktober 2008 av vinzenT Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nøkkelnummeret står nok på nøkkelen. Flaksen med den.. Kjøp en ny tenningslås som ikke er til ett spesielt merke (kom ikke på hva ordet for det nå ) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Går det ikke an å trille den hjem? :S Eller er kanskje sånn der lås-ting på den da. Ingen du kjenner som har en tilhenger og en bil som kan hente mopeden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan kan jeg frakte mopeden hjem i dag? Skrujern! Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Rattlåsen er på ja, så kan ikke bare trilles hjem Skrujern! Type å brekke opp rattlåsen og bruke skrujern som nøkkel? Satte foresten på en godkjent lås på den der den står nå, så hvis den skulle bli stjålet, så har jeg forsikringen i behold. *håpe på ny moped* Men ellers så hadde det vert kult med flere innspill på hvordan å få gang på den igjen. Tenker litt på å bare tjuvkoble den, og bare ha en bryter istedet for tenningslåsen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Rattlåsen er på ja, så kan ikke bare trilles hjem Skrujern! Type å brekke opp rattlåsen og bruke skrujern som nøkkel? Satte foresten på en godkjent lås på den der den står nå, så hvis den skulle bli stjålet, så har jeg forsikringen i behold. *håpe på ny moped* Men ellers så hadde det vert kult med flere innspill på hvordan å få gang på den igjen. Tenker litt på å bare tjuvkoble den, og bare ha en bryter istedet for tenningslåsen Trenger ikke en bryter for å stoppe motoren. Bare kvel den. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brekk opp rattlåsen, deretter tjuvkobler du sykkelen og kjører hjem. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Satte foresten på en godkjent lås på den der den står nå, så hvis den skulle bli stjålet, så har jeg forsikringen i behold. *håpe på ny moped* Der har du vel løsningen? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan du fortelle merke på mopeden din? Importert Kinagreie. Er det Jincheng? Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan du fortelle merke på mopeden din? Importert Kinagreie. Er det Jincheng? ikke Jincheng men Jiajue men har en gladnyhet. Mamma fant ekstranøkkelen, så har fått hentet mopeden hjem nå takker for all hjelp btw Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noter nøkkelnummer nå da, og for guds-skyld lag en kopi eller to av den! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://crash.no/ klarer å oppdrive det meste som finnes av reservedeler til alle sykler. Anbefales på det sterkeste. Sendte dem selv mail om et par ting jeg trengte til min Jincheng, dem sa at dem ikke hadde det på lager, men at dem skulle skaffe. Etter 3 dager lå det i postkassa mi. Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Eller bare ta ramme nummeret å gå til forhandler. funker jo like bra Funket med bil for meg ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå