Gisker Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har nå prøvd å lagt inn TomTom på min HTC Touch Pro. Når jeg skal kopiere filene inn til mobilen, står det noe lignende som dette: "setup vil ikke fungere fra mobil". Hvordan skal jeg legge TomTom over på mobilen? Er det noen som kan komme med et eksempel på hvordan man laster ned og får TomTom installert på mobilen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg har nå prøvd å lagt inn TomTom på min HTC Touch Pro.Når jeg skal kopiere filene inn til mobilen, står det noe lignende som dette: "setup vil ikke fungere fra mobil". Hvordan skal jeg legge TomTom over på mobilen? Er det noen som kan komme med et eksempel på hvordan man laster ned og får TomTom installert på mobilen? På forhånd takk! Kan tenkes at kanske du har pakka opp .cap filen siden du tror det er en .zip? Prøv å bare legg inn fila uten å unzippe.. går ut fra det siden du skriver filene. Så åpner du den fra fil utforskeren på mobilen. Endret 18. oktober 2008 av Johnti83 Lenke til kommentar
Gisker Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk for svar! Ser ut til at det var det som var problemet! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå