olsen_st Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg tok bip-testen på skola i dag (vg2 allmenn) og løp til nivå 10 før jeg måtte gi meg (faktisk tredje best i klassa!). Nå skal vi ha egentrening i tre uker nå før vi skal ta den på nytt. På testen kjente jeg at beina holdt, men pusten ble ganske fort borte. Så hvordan burde jeg trene for å få opp kondisen fort? Har forresten en bratt grusbakke på ca 100 meter like ved. Kan jeg bruke den til noe fornuftig? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er bare å jogge ogløpemye det, får bedre kondis av det.... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Intervalløping med korte, intensive intervaller. Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) ja, som alinoe seier så er det intervallar som er tingen. Med tanke på beep-test kan du sikkert springe fort i ti sek (gjerne snu i løpet av dei 10 sekunda) og pause i ti sek. Gjer dette ti gongar, ta nokre minutts pause og gjer det igjen, med kanskje 3 seriar eller noko sånt Endret 17. oktober 2008 av Assbear Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ok. Da blir det ut i morra og løpe intervall som faen! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå