JohndoeMAKT Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, siden søkefunksjonen er ødelagt kan det være at dette er svart på tidligere, men jeg fant hvertfall ingenting. Nomachine er perfekt for deling av et helt desktop til én annen maskin, men dersom en annen prøver å koble til samme session blir førstemann kastet ut. Finnes det en bedre metode enn VNC for flere å styre samme desktop eller vindu på en ekstern maskin? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du kan koble til en eksisterende sesjon med nomachine. Bare søk etter nomachine shadow session. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Nøyaktig svaret jeg håpet på, altså "det skal fungere, bare RTFM". Tusen takk. EDIT: Siden jeg ikke har mulighet for å teste dette ut før på mandag vil jeg bare ha bekreftelse på at dette gjør det jeg ønsker: En maskin kjører GNU/Linux med Nomachine installert. To Macs og en Windowsmaskin kobler alle sammen samtidig til samme sesjon slik at de kan alle styre et nettleservindu der. Er dette mulig med måten du beskriver? Endret 17. oktober 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 nxagent is a fully-featured X server and knows everything it needs to know to forward a single X connection to multiple X servers on the remote clients. Hentet fra denne siden. Uten at jeg har prøvd det selv så høres det jo ut som akkurat det du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå