_Adler_ Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei. Så ei jente her forleden med dette "symbolet", om det i det hele tatt er det, tattovert på kroppen. Prøvde å gjengi det så godt som mulig i paint. Mulig det var en sirkel, inne i halvsirkelen også, sam at buen under halvsirkelen muligens var litt bølgete også, men husker ikke. Dette er i alle fall det nærmeste jeg kom: Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Mulig jeg er helt på bærtur, men det første som slo meg var Eye of Osiris. Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan kanskje være sombolet for stjernetegnet vekten? http://en.wikipedia.org/wiki/Libran Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) ApeiBur: Tror jammen meg det var det den skulle forestille ja! Ligna jo veldig, når jeg så bildet. Endret 17. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå