Slimda Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg bruker fortsatt adobe 6 tror jeg. Er iallefall den jeg får oppdatert når jeg besøker denne siden. *edit* Versjon 9, faktisk. Endret 17. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Adobes Flash Player 10 er klar og kommer blant annet med GPU-akselerasjon. Les mer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 GPU-akselerasjon? Det er ikke så bra... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Høres meget bra ut, håper de fortsetter å komme med killer features sånn at Silverlight kan pakke kofferten og dra. Nekter å utvikle med Silverlight så håper ikke massen velger å installere det. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg har flash-blokker på hele tiden. Fordi den setter så mye load på CPU. Jeg tror ikke GPU- akselerasjon er veien å gå, de bør heller levere noe som kan jobbe som et "normalt" program. Endret 17. oktober 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 FlashPlayer har ikke støtte for 64 bits FireFox tragisk nok... Dette er noe de burde fikse! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har sett mye rundt om kring at v10 også skal senke minnebruk, noe jeg virkelig ser frem til om stemmer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Endelig fungerer lyden som den skal i min Opera Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg trenger *egentlig* ikke flashblocker, derimot ville jeg gjerne hatt "flashlimiter", som sørget for at flash aldri brukte mer enn 20% av CPU-kapasiteten min. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kom igjen alle sammen, oppdater (til v 9.0.115.0 eller nyere). Omtrent 68% har gjort det, og i det den er på rundt 80% kan fæle VP6 som videocodec droppes til fordel for H264. Ønsker du altså bedre videokvalitet på webtv bør du oppdatere for å påvirke statistikken. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Endelig fungerer lyden som den skal i min Opera Håper denne kan fikse «stoppe etter 3 sekunder»-buggen jeg har i Opera... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har flash-blokker på hele tiden. Fordi den setter så mye load på CPU. Jeg tror ikke GPU- akselerasjon er veien å gå, de bør heller levere noe som kan jobbe som et "normalt" program. Ja, jeg er litt enig, GPU-akselerasjon er sikekrt greit nok, men det hadde vært bedre å fokusere på effektivisering, så man slapp den sykt høye CPU-loaden flash har. AtW Lenke til kommentar
Solav Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Endelig fungerer lyden som den skal i min Opera Håper denne kan fikse «stoppe etter 3 sekunder»-buggen jeg har i Opera... Har brukt betaen en stund nettop pga det problemet der, og den fiksa det hos meg. Tester nye utgaven nå Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Linken i artikkelen fungerer ikke hos meg. Burde byttes ut med denne linken. Endret 17. oktober 2008 av O.J Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Fungerte ikke for meg heller, så fant den manuelt på siden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Andre ting som er nytt er støtte for custom filtre og effekter, offisiell støtte for 3D-effekter samt avansert lydprosessering. Tenkte å hjelpe dere med å holde deres meget viktige og omtalte norske omskrivninger - så, custom - nei, nei og nei. Dette kan vel oversettes til "egendefinerte" i denne sammenhengen. Hva vil skje om dere fortsetter å blande inn engelske ord? Huff, huff... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Installerte Flash 10. Får opp en melding når jeg starter opp PC'n angående Flash. Noe at han ikke finner en fil som heter flash.XX Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 FlashPlayer har ikke støtte for 64 bits FireFox tragisk nok...Dette er noe de burde fikse! Det fungerer vel sammen med Firefox om du bruker ndiswrapper (eller hva det heter)? - Ellers er det i det minste flott at de klarer å dytte ut alle tre versjonene samtidig. :-) Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan ikke si jeg liker flash så mye, ressurs hogg forhold til hva du får. Liker det like mye som java det burde si alt. Men! har ikke testet v10.0 så skal ikke uttal meg før jeg har fått prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå