Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Heisann! Jeg leter etter et kort og fransk dikt, som passer til noen som har dødd, noen som har peiling på hvor jeg finner det, helst en oversettelse også, da jeg suger i fransk... Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Je me réveille à nuageux skys Un cœur brisé et les yeux teary Mes jours semblent jamais de fin Et brisé mon âme ne pourra jamais réparer Det var på engelsk, hvet ikke om jeg oversatte det helt rett. Tatt fra Daria.no. Engeslk versjon: I wake up to cloudy skys A broken heart and teary eyes My days seem to never end And my broken soul will never mend Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Veldig fint, men kanskje litt for personlig, kjente ikke personen så godt, var læreren min... Har vurdert å skrive selv, da hun fortjener det, etter å brukt 1,5 år på å lære meg fransk, men jeg har ikke lært noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå