DavidS Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Når jeg skal reboote eller skru av maskinen står den lenge på 'Saving your settings'. Dette er veldig irriterende da den ofte står sånn i 3-5 min. Er det noen måte og fikse dette på? Bestilte meg mer RAM for et par dager siden, kan det hjelpe? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg sliter også med treg avslutning av Win2k. Men hvis jeg trykker på power-knappen istedenfor å velge avlsutt/restart fra menyen, så går det rasende kjapt!! Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg sliter også med treg avslutning av Win2k. Men hvis jeg trykker på power-knappen istedenfor å velge avlsutt/restart fra menyen, så går det rasende kjapt!! Hehe. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har samme problemet med min W2k, men jeg har funnet ut at det er siste utgave av Logitech iTouch som gjør dette. Bruker denne for å få knappene på tastaturet til å fungere, men når jeg skal slå av maskinen så henger den ekstremt lenge. Hvis jeg der i mot lukker programmet først så kan jeg slå av maskinen som normalt. Dere har vel ikke det samme programmet evt. noe annet fra Logitech kjørende på maskinen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg bruker Logitech softwaren ja.. men det er ikke noe særlig problem, siden jeg bare bruker power-knappen. da går det fortere uansett om jeg bruker Logit. eller ikke... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har både Mouseware og software til Itouch innlagt på maskinen min (Win2000) og det går helt normalt når jeg skal avslutte. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg sliter også med treg avslutning av Win2k. Men hvis jeg trykker på power-knappen istedenfor å velge avlsutt/restart fra menyen, så går det rasende kjapt!! Det irriterande med denne metoden er disksjekken som kjem neste gong du startar maskina.... :-? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg sliter også med treg avslutning av Win2k. Men hvis jeg trykker på power-knappen istedenfor å velge avlsutt/restart fra menyen, så går det rasende kjapt!! Det irriterande med denne metoden er disksjekken som kjem neste gong du startar maskina.... :-? Kommer da ikke noen diskjekk her. Windows blir avslutta på riktig måte. Det går bare mye kjappere. Dette krever vel og merke at man har ACPI-powerknapp. Bruker du stømbryteren bak på PSU, resetknappen eller drar ut strømkabelen så går det galt, og man får disksjekk. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 hmmm...mener og huske at jeg leste noe om dette på www.windows.no hvordan du kan få meskinen til å boote og slå seg av raskere..... hadde noe med netverks instillingene å gjøre... sjekk litt på www.windows.no.. de har mange bra artikler.... MVH smal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå