Gå til innhold

Gamer, OC, Vannkjøling? HDMI? Nvidia/ATI?, Intel , DDR2/3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
4870x2 er dyr som fy nå etter et opprykk på nesten tusen kroner... kommer den til å gå ned igjen?

Vet det ikke er lov med trippelposting...

All hardware går ned i pris etterhvert. Men når ting synker i pris og hvor mye er det bare "de høyere makter" som vet :p

De som kan spå fremtiden er guder ;)

Lenke til kommentar
Har også hatt en diskusjon med hifi-klubben om hva som er best av gull og sølv-kabler. DE sa at gull var sååå mye bedre, jeg sa at alle som kan enkel fysikk skjønner det her: Sølv er langt bedre leder enn gull, ergo det er et bedre valg enn gull. Til og med kobber har en bedre ledeevne enn gull, men hifiklubben mente hardnakket at gull var det beste :thumbdown:

Vel fordelene med gull er jo at det ikke oksyderer slik at i kontakter med gull vil det aldri bli dårlig kontakt pga oksydering. men som leder er kobber bedre enn gull. det er derfor mye utstyr selges med gull plugger slik at det ikke skal bli dårlig kontakt i koblingene.

Lenke til kommentar

Ja før sølv oksiderer i kontakt med luft.... ikke... Muligens at det ruster i kontakt med saltvann og danner sølvklorid, men skal ikke si noe sikkert da jeg tror NaCl er en sterkere binding enn AgCl. Jo, det oksiderer i kontakt med saltsyre faktisk... Men jeg pleier ikke å dyppe mine kabler i saltsyre særlig ofte :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg trenger fortsatt en harddiskkontroller:)...

lurer også litt på harddiskkjøp... lurer på å kjøpe en velociraptor til å installere spill og programmer på og en eller to WD Black 1TB... høres dette bra ut?

har en 74GB raptor som jeg har tenkt å ha oset på:)

Endret av Kjartan E!de
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...