Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt "kule "dresser?


Anbefalte innlegg

Og synes forresten det er utrolig arrogant av deg, Homme, å bare skjære alle over en kam og si at ingen kler den.

 

Jeg skjærer da overhode ikke alle over en kam når jeg mener dressene er så "tragiske" (I mangel på bedre ord) at ingen kleer dem. Det har ingen ting med generalisering å gjøre, men utseende på plaggene.

 

Men uansett, når du mener det er kult å se ut som en "pimp" melder jeg med ut av diskusjonen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mitt syn får ikke Moods til det de forsøker. Det har tydeligvis ønske om å ta et tradisjonelt snitt, og iføre det et uttrykk for vår tid. Dette lykkes de ikke særlig godt med. Først og fremst fordi håndtverket er dårlig. Enkle sømmer, billige løsninger og dårlig pass på mønter.

 

Dressene er ikke spesielt forseggjorte, men er laget på enkelt vis. Mønstrene de siste årene går mer og mer mot det hysteriske og muligens Moods forsørker å harselere med dresskoder. For et par år siden, da de ikke skulle være så morsomme, leverte de plagg som var interessante. Nå har Moods henfalt til å lage klovnedrakter. Etter mitt syn.

 

Det sies at det er et fint skille mellom å være velkledd og utkledd. Moods opphever dette skillet etter mitt syn. Se heller etter Oswald Boateng. Han får til det som Moods ikke klarer: fornye en stil som er ganske konservativ og egentlig ferdig utviklet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...