kuling1 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 vil gjerne få tak i rimelige dresser, rutete mønster, skotsk mønster og liknende.. ala dressen Ravi hadde på seg på topp 20 konserten i oslo, bare han hadde matchende shorts til dressjakka.. noen so vet hvor jeg finner det på nett eller i butikk? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Tror du skal slite godt med å finne slike dresser til en billig penge. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Moods har noen sketchy dresser. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Tipper det er de han sikter til. Men det kommer jo fort på et par-tre lapper. Gjerne mer også. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Grandpa.se har disse på 50% nå, så noen moods dresser der til redusert pris i hvertfall. De sender til Norge. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Vil bare si at Moods sine rutete dresser, komplett med vest, er sinnsykt kule! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Det er jeg enig i, men så var det dette med pris da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Får fatisk litt sjokk av at noen faktisk synes Moods dressene er fete. Styggere og mer upassende skal man da lete lenge etter? Endret 15. januar 2009 av Homme Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Får fatisk litt sjokk av at noen faktsik Moods dressene er fete. Styggere og mer upassende skal man da lete lenge etter? Kommer helt ann på hvem som går med dem. Men det er ytterst får som passer til det. Kjenner en kar som ser bra ut med Moods dress, eller bare jakke eller bukse da. Blir fort litt mye. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kommer helt ann på hvem som går med dem. Nei Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Kommer helt ann på hvem som går med dem. Nei Jo, håper du leste hele innlegget. Altså ikke hele dressen, enten bare buksen eller bare jakken. Endret 15. januar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Nesten alt fra Moods ser fælt ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, jeg leste hele innlegget ditt Gnomiz, det ser fortsatt tragisk ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Med Moods of Norway, akkurat som med alle andre merker, er det noen som kler det, og andre som ikke gjør det. Men det ser fortsatt ikke bra ut. Lenke til kommentar
floww Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 snakker om bare de ekstraordinære dressene? eller alle moods dresser generelt? kikka akkurat på autumn/winter08 collectionen og noen av dressene var stilige. men var endel altfor fargerike og da. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Får fatisk litt sjokk av at noen faktsik Moods dressene er fete. Styggere og mer upassende skal man da lete lenge etter kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Snakker om det man tenker på når noen sier "moods-dress"... Og moods generelt egentlig når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Oida, aldri sett de dressene før jeg leste denne tråden, og jeg må si at de dressene var helt jævlige. Enig med Homme, de kan umulig se bra ut på NOEN... Endret 15. januar 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 En blå- og svartrutete Moods dress er ekstremt kul på noen som kan bære den. Og når jeg sier kul mener jeg skikkelig PIMP Og synes forresten det er utrolig arrogant av deg, Homme, å bare skjære alle over en kam og si at ingen kler den. Du som er så vant til å få kritikk for klesstilen din i Mote- og velværetråden burde vite bedre enn å bare karakterisere andre klær enn de du bruker som "stygge". Du er ikke fasiten vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå