Filantropen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trenger tips til kjøp av bærbar til jobb (3stk). -Skal brukes på kontoret -Skal ikke brukes til krevende programmer, kun office og web. -Må helst ha bra tastatur ettersom 2 av maskinene ikke har ekstra tastatur -Må ha muligheten til docking siden 1 av maskinene skal ha dock og ekstra skjerm. -pris ca 5000-10000 eks mva -Gjerne HP, Acer e.l Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er det som gjør Amentio bedre enn andre alternativer? Har fått tilbud på HP og Acer fra it leverandører tilknyttet selskapet. Litt greit å vite siden jeg selv har mest erfaring med stasjonære. Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De er billige, og har ok service ( ikke service som man betaler 100% ++ av produktprisen for, men som funker bra for folk som ikke trenger ny pc på timen ). Dette koster som regel mye mer enn selve produktet. Kjøpte selv en HP 9575 med utvida forsikring ( kosta 1000 spenn ), men var unødvendig. Kan uansett anbefale HP modeller, da 50% av folka i klassen har det, uten noen nevneverdige problemer. Eneste er at tastaturet er litt " sart ", men er vel bare en overgang fra skrivemaskin Kjøp Dell/ HP eller et annet " Tungt " merke.. Med mindre du har økonomi til å kjøpe noe som er dobbelt så dyrt, for å få en skreddersydd service-avtale lykke til ! Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå