esoteric Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Heisann Leter etter et program som lar meg sende ut SMS via PC-en, og lurte på om det var noen her som har noen erfaring med et slikt program. Lei av og måtte laste ned og prøve 10 forskjellige før jeg finner et som gjør det jeg er ute etter. Skal brukes til og sende ut SMS til kunder angående varer som har ankommet butikken og er klare for henting. Så vil gjerne ha mulighet til og lagre noen SMS maler, samt sende til flere personer samtidig. Kan godt gå via en mobil koblet til pc, og det må være fritt for reklame og sånne ting. Noen som kan hjelpe meg med noen tips? - Takk Endret 17. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg lastet ned ett program fra Telenor, for å bruke til nøyaktig det samme som ønsker. Eneste ulempe er vel at du må ha abonnemang fra Telenor. Du finne det her: http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...tlook/index.jsp Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Ja, har sett Telenor tilbyr en løsning via outlook. NetCom har også en 'pcSMS' løsning. Men er egentlig ute etter noe som ikke gjør meg knyttet til en spesiel opertør, eller tjeneste leverandør. Men jeg skal sjekke det ut. Kan hende dette er nøyaktig det jeg er ute etter ? edit: leif. Endret 17. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kansje Jeyo Mobile Extender passer for ditt bruk. Den fungerer på telefoner med Windows Mobile og er i Beta for Symbian telefoner. http://www.jeyo.com/extender.asp Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Man kan sende sms til flere mottakere samtidig med skype, men prisen er stiv: 0.675kr pr melding ser jeg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Kansje Jeyo Mobile Extender passer for ditt bruk.Den fungerer på telefoner med Windows Mobile og er i Beta for Symbian telefoner. http://www.jeyo.com/extender.asp Kan se ut som akkurat hva jeg leter etter Skal prøve det så fort jeg får tid her. Man kan sende sms til flere mottakere samtidig med skype, men prisen er stiv: 0.675kr pr melding ser jeg. Ja, Skype er også en mulighet - selv om prisen var litt høyere. Skal lese litt om hvilke funksjoner Skype kommer med, har lyst til og ha mulighet til og blant annet lagre noen "standar" meldinger (maler) Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bruker Voipraider til å sende sms med PCen. Mest fordi det er litt lettere enn å taste med mobilen, men det er også ganske billig å sende sms rundt om i verden. Innen Norge koster det 23 øre per melding. Programmet er ganske lett, og enkelt å bruke. Man kan også lett sende til mange mottakere på en gang. Du kan sette opp mange forskjellinge CallerIDs, og kan selv velge hvilket nr mottaker kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå