Zuul Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er akkurat ferdig med å bygge ny PC til faren min (det er den jeg poster på nå ) Det hørte ikke noe kabinettvifte med, så jeg tenkte jeg skulle dra ut å kjøpe en på mandag. Jeg ville bare spørre dere hva standard dimensjonene på kabinettvifter er Kabinettet jeg har benyttet er: Q-Tec Midi tower ATX 6022MD Value Line, m/300W AMD/P4 Hilsen Zuul Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Standard dimmenson på dette kabinettet er jeg ganske sikker på at er 80X80mm, har bygd 2 pcer med et slikt kabinett og er rimelig sikker på at det er en slik vifte du trenger, du kan jo måle og? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 80x80mm er standard kabinett vifter ja Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 80x80mm er standard. Kjøp Enermax vifter. Jeg vet de har det på Komplett Data, men de har det sikkert flere steder også for det er veldig populære vifter. De er stillegående (ivertfall på laveste hastighet), og du kan stille hastigheten på de ved en liten "skruknapp" som henger i en tråd slik at du kan trekke den på utsiden av kabinettet. Har to sånne selv og anbefaler de. Skal du ha virkelig stillegående vifter, kan du kjøpe Papst vifter på 12dB. Tror Enermax er på 18dB eller noe på laveste hastighet så jeg hører ikke forskjell. Men kanskje andre gjør det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 papst flytter mer luft i forhold til volumet og gir en mer behagelig lyd en enermaxen, det er bare å velge riktig desibel. 19 er vel greit om cpuviften din bråker 20++ db Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 sitter har med det samme kabinettet. det er 80x80mm som er standard dim. i dette kab. hadde kjøpt papst 12/19dB hos microplex Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Takk for svar Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå