Manlulu Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Skal på Sensation White nå i november, det er en konsert der vi MÅ gå med hvite klær. Jeg suger hardt på å kjøpe klær på nettet, og ellers for den saks skyld. Noen som kan hjelpe? Trenger ikke være kjempe tøffe bukser, da jeg synest hvite bukser er drit stygt Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 H&M? Link Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Litt mer spesifikt kansje? har sjekka der, men fann ingenting.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Mer spesifikt? På siden som har blitt linket til er det et par jeans bare, som er hvite. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvite bukser er veldig vanskelig å få tak i, og jeg tror én ut av hver 50'ende herrebutikk har det. Det du må finne er et sted som selger hvite dresser. Så tenk dressbutikk først og fremst. Det er noen av motemerkene som i ny og ned gir ut en eneste hvit buksemodell. Siste jeg kjøpte var en penbukse i bomull fra Levis, helt hvit, flott og fasongen men ingen press. Altså helt perfekt med andre ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Tja, jeg kjøpte ei hvit bukse på Wagner i sommer ^^ Riktignok kortbukser, men de gikk meg til like over anklene, så det holder vel. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 ahh såg ikke de hvite buksene på linken skal sjekke litt rundt om på dress butikker.. takker Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Tja, jeg kjøpte ei hvit bukse på Wagner i sommer ^^ Riktignok kortbukser, men de gikk meg til like over anklene, så det holder vel. blir vel rimelig kaldt å fly rundt i københavn med kortbukser i november? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå