Gå til innhold

Mote blogger for gutter/menn.


M..D

Anbefalte innlegg

Folk som ikke kan knyte windsor bør ikke bli opplært til at denimskjorte med bomullshette innenfor en skinnjakke er kult.

Mener da at denne kombinasjonen er rimelig stilig... Mote er veldig personlig og...

Jeg føler på en måte det er riktig å anbefale deg å søke stilling som skribent hos minmote.no

Haha, frekt... :p

Men jeg skal jobbe med å være mer grundig, og skrive mer om eksakte produkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror helt ærlig at de som frekventerer Freak.no og MoV er litt forskjellige typer, og at det vil være vanskelig å skrive om noe som appellerer til begge stedene.

 

Og helt serr - DJ Broiler, hva faen? Du kan jo ikke mene det er fett å høre på dårlige trancelåter om Hokksund og Opel?

Lenke til kommentar

Jeg tror helt ærlig at de som frekventerer Freak.no og MoV er litt forskjellige typer, og at det vil være vanskelig å skrive om noe som appellerer til begge stedene.

 

Og helt serr - DJ Broiler, hva faen? Du kan jo ikke mene det er fett å høre på dårlige trancelåter om Hokksund og Opel?

Det var kødd da, haha, nei, skjønte det... Men takk for tilbakemelding, begynte for noen dager siden, å skrive mer om konkrete produkter og saker, så håper du vil følge med. Http://Gutts.no

Lenke til kommentar
For våre yngste lesere: Hvis du noen gang mottar en invitasjon hvor det oppfordres til å bruke mørk dress er det kun ”lov” å ha på seg mørk blå, mørk grå eller svart dress. Dressen kan ha diskrè striper.

 

Brun, blå eller lys grå dress er ikke riktig når en invitasjon sier mørk dress.

 

I Norge er det også slik at man alltid kan kle seg i bunad, uansett antrekk som oppfordres.

 

Med inspirasjon fra: For skikk og bank.

 

are-you-wizard.jpg

 

Idèer til nye innlegg:

 

- Hvis noe er mørkt, så er det ikke lyst.

- Blir du bedt om å kjøre bil, er dette kun lov med førerkort.

- Blir du bedt om å lese, er det anbefalt å kunne lese; greier du å lese dette, kan du lese, som betyr at du kan lese det du blir bedt om å lese.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...