Mann123 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Folk som ikke kan knyte windsor bør ikke bli opplært til at denimskjorte med bomullshette innenfor en skinnjakke er kult. Mener da at denne kombinasjonen er rimelig stilig... Mote er veldig personlig og... Jeg føler på en måte det er riktig å anbefale deg å søke stilling som skribent hos minmote.no Haha, frekt... Men jeg skal jobbe med å være mer grundig, og skrive mer om eksakte produkter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg ville jobbet med å faktisk lære deg noe som helst om herreklær først... Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg ville jobbet med å faktisk lære deg noe som helst om herreklær først... Haha, kanskje det... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg ville jobbet med å faktisk lære deg noe som helst om herreklær først... Haha, kanskje det... Kan anbefale deg boken En gentleman. Det er en grei for å lære seg det grunnlegende. Jeg kjøpte min hos Norli på Paléet. Lykke til med bloggen din. Endret 1. november 2011 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg anbefaler å faktisk sjekke MoV regelmessig, ta en titt innom bildetråden, mote og velvære caféen og den store skotråden hver dag. Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg ville jobbet med å faktisk lære deg noe som helst om herreklær først... Haha, kanskje det... Kan anbefale deg boken En gentleman. Det er en grei for å lære seg det grunnlegende. Jeg kjøpte min hos Norli på Paléet. Lykke til med bloggen din. Godt tips, Tusen takk Følg med Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 http://www.theurbangent.com/ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Wow, Mann123. Du bumpet en 3 år gammel tråd. Kanskje du som står bak Gutts.no også? Kanskje? Er det ja? Liker du den ikke? Trolololol Starter ny blogg for menn. Tips? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Skjønner ikke helt greia med å henge ut folk. Må da være bedre ting å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Skjønner ikke helt greia med å henge ut folk. Må da være bedre ting å gjøre? Ikke midt på natta. 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror helt ærlig at de som frekventerer Freak.no og MoV er litt forskjellige typer, og at det vil være vanskelig å skrive om noe som appellerer til begge stedene. Og helt serr - DJ Broiler, hva faen? Du kan jo ikke mene det er fett å høre på dårlige trancelåter om Hokksund og Opel? Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror helt ærlig at de som frekventerer Freak.no og MoV er litt forskjellige typer, og at det vil være vanskelig å skrive om noe som appellerer til begge stedene. Og helt serr - DJ Broiler, hva faen? Du kan jo ikke mene det er fett å høre på dårlige trancelåter om Hokksund og Opel? Det var kødd da, haha, nei, skjønte det... Men takk for tilbakemelding, begynte for noen dager siden, å skrive mer om konkrete produkter og saker, så håper du vil følge med. Http://Gutts.no Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Dj broiler er jo faktisk god satire! Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Hva synes dere om dagens http://Gutts.no ? Jobbet med å være mer spesifikk etc... Bra jobba? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Sikkert fine skjorter hvis du er tømmerhogger... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tror bloggen din hadde blitt en braksuksess blant drammensere. 1 Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Sikkert fine skjorter hvis du er tømmerhogger... Vintage, haha, da er en stor del av norges befolkning tømmerhoggere, lol Jeg tror bloggen din hadde blitt en braksuksess blant drammensere. Kan lese de også, noen fra drammen her? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kommer til å bli gal av denne tråden.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg tror bloggen din hadde blitt en braksuksess blant drammensere. GTFO. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 For våre yngste lesere: Hvis du noen gang mottar en invitasjon hvor det oppfordres til å bruke mørk dress er det kun ”lov” å ha på seg mørk blå, mørk grå eller svart dress. Dressen kan ha diskrè striper. Brun, blå eller lys grå dress er ikke riktig når en invitasjon sier mørk dress. I Norge er det også slik at man alltid kan kle seg i bunad, uansett antrekk som oppfordres. Med inspirasjon fra: For skikk og bank. Idèer til nye innlegg: - Hvis noe er mørkt, så er det ikke lyst. - Blir du bedt om å kjøre bil, er dette kun lov med førerkort. - Blir du bedt om å lese, er det anbefalt å kunne lese; greier du å lese dette, kan du lese, som betyr at du kan lese det du blir bedt om å lese. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå