Gå til innhold

Mote blogger for gutter/menn.


M..D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men når du kommer med utsagn som " Om du skal kjøpe til en ungdom er nesten merket viktigere enn lukten.

Deodorant- Samme som parfyme. Kjøp en som lukter godt." går det ikke an å ta deg seriøst.

 

Ellers er resten av artiklene relativt triste, og det er tåpelig å generalisere slik du gjør. F.eks. skrev du at cargobukser passer godt til overvektige fordi de er løse i lårene. Det er like dumt som å si at alle biler har 100 hk. Det varierer enormt fra modell til modell og produsent til produsent, og det finnes mange slimme cargobukser.

Generelt bærer artiklene preg av å være skrevet i hui og hast, og på de to sidene jeg scrollet gjennom stod du som forfatter på samtlige. Noen av anonym, med de samme skrivefeilene som du har, og det er bare klient å utgi seg for å ha flere skribenter når man helt tydelig ikke har det.

 

Beklager at jeg er litt krass, men jeg ble ikke imponert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Beklager, men når du kommer med utsagn som " Om du skal kjøpe til en ungdom er nesten merket viktigere enn lukten.

Deodorant- Samme som parfyme. Kjøp en som lukter godt." går det ikke an å ta deg seriøst.

 

Ellers er resten av artiklene relativt triste, og det er tåpelig å generalisere slik du gjør. F.eks. skrev du at cargobukser passer godt til overvektige fordi de er løse i lårene. Det er like dumt som å si at alle biler har 100 hk. Det varierer enormt fra modell til modell og produsent til produsent, og det finnes mange slimme cargobukser.

Generelt bærer artiklene preg av å være skrevet i hui og hast, og på de to sidene jeg scrollet gjennom stod du som forfatter på samtlige. Noen av anonym, med de samme skrivefeilene som du har, og det er bare klient å utgi seg for å ha flere skribenter når man helt tydelig ikke har det.

 

Beklager at jeg er litt krass, men jeg ble ikke imponert.

Bak bloggen er vi 2 stk. og en som vil være anonym. Han ene jobber med artikler as we speak. Jeg skal bli mer nøyaktig, haha, det med parfymen er riktig, ekstremt mange unge bryr seg nesten mer om merket. Det fortalte fruen på det lokale parfymeriet, den må jo også lukte godt da ;) Håper du tilgir mine generaliseringer. Frekt av deg å si at det kun er meg, det er det ikke, han andre er en jeg møtte på Freak.no som jobber aktivt med en ny artikkelserie, gi deg.

Lenke til kommentar

Her var det mye rart. Kjeder du deg? Prøv å bli kjendis! Vil du gå ned i vekt? Tren! Vil du bli en god selger? Forlat aldri kunden uten å spørre om han/hun vil kjøpe! Hvordan polere sko? Søk det opp på youtube! Hvordan finne musikk? Vg lista!

 

198.gif

Endret av Vowels
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moterådene dine, hvis man kan kalle dem det, er jo vanvittig generaliserende, overfladiske og uinteressanse og noen ganger direkte feil. Du anbefaler for eksempel at man skal bruke skjerf - wow takk for den må innrømme at jeg føler jeg har en mye bedre stil nå. Eller du anbefaler en strikket genser om vinteren - groundbraking informasjon altså...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som ikke kan knyte windsor bør ikke bli opplært til at denimskjorte med bomullshette innenfor en skinnjakke er kult.

Mener da at denne kombinasjonen er rimelig stilig... Mote er veldig personlig og...

Jeg føler på en måte det er riktig å anbefale deg å søke stilling som skribent hos minmote.no

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...