Heimdall Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Emne: Eksternt antenne-uttak I det siste har man jo kunnet lese i testene om en telefon har uttak for ekstern antenne eller ikke. Kjempebra! Da vi fortsatt er mange hytteeier, båtfolk osv som er veldig interessert i å vite dette. Men kan man søke etter dette i telefonsøk,eller ett annet sted? (jeg finner det ihvertfall ikke..) Takk for gode artikler. Knut Lenke til kommentar
SRD Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Beklager litt seint svar, men skal få laget et søk på nå. Så forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før du kan søke på det i prisguiden:) Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Supert ! Takk Lenke til kommentar
SRD Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Supert ! Takk Ser desverre ut til at det ikke er så lett å finne info om dette, og vi kan ikke lage noe søk med så få telefoner jeg har funnet info om (ca halvparten). Desverre. Men har notert det ned, så hvis det skulle dukke opp noe mer en gang så skal jeg få laget søk asap. Men kan jo likevel prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Disse telefonene skal ha: Samsung i550 SE M600i Samsung Innov8 SRD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå