crisamor Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Skjermkortet på hp'en min har gått i stykker.Før jeg sender inn lapen vil jeg gjerne få overført bilder osv til en annen pc.Men hvordan får jeg gjort det når skjermen ikke funker?Hvis jeg skal bruke usb må jeg jo installere driver på lapen også,blir jo vanskelig uten skjerm da...prøvde å koble lapen til en annen skjerm,men det hjalp ikke...noen som kan hjelpe en ikke så altfor habil dataidiot? Endret 17. oktober 2008 av crisamor Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ta ut harddisken, og sett den inn i et eksternt kabinett med USB, da kan du kopiere alle filene dine over på en aannen maskin. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hiyatek USB 2.0 til IDE/SATA Adapter m/strømforsyning, for 2.5"/3.5"/5¼ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350789 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Og en slik som BearCat refererer til kan du kjøpe til en billig penge her. Lykke til! NB! Kan også kjøpes hos en ClasOhlson butikk ikke bare i nettbutikken, bare husk og ta med artikkel nummer. E: Listet opp et annet alternativ en hårek da Komplett ikke hadde noen tilgjengelige. Har du litt og velge i Endret 17. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå