Sargent Fire Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tjo Er ute etter en laptop kjøleplate, da min lille dell xps blir varm av alt og ingenting og samtidig da blir treg som bare det. Noen der ute som har noen anbefalinger av laptop kjøleplate. Fant lite tester ute samt lite forumdebatt, så tar all hjelp jeg kan få =) Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Har selv vurdert en slik kjøler, og da sto det mellom zalman nc-2000 og nc-1000. Førstnevnte er for maks 17' og sistnevnte er for 15' Kan dessverre ikke gi noen anbefaling da jeg ikke har testet dem sjøl, men det var nå disse som var aktuell for meg. Skaffer vel en slik i seinere tid tenker jeg... Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Har selv vurdert en slik kjøler, og da sto det mellom zalman nc-2000 og nc-1000. Førstnevnte er for maks 17' og sistnevnte er for 15' Kan dessverre ikke gi noen anbefaling da jeg ikke har testet dem sjøl, men det var nå disse som var aktuell for meg. Skaffer vel en slik i seinere tid tenker jeg... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13216 Noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå