oxygen1111 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ken som veit korleis eg kan finne ut korleis skulen har sett opp netverket sitte med server osv? Planen er att eg skal klare å koble meg opp til pc'n minn som står heime, men det får ikkje eg til før eg veit korleis skulen har sett opp netverket sitt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Du må nok gå opp til IT-ansvarlig på skolen din å spørre om tillatelse eventuelt spørre om å få en kontrakt på at du kan bruke PC-en din der! -- sånn det fungerer hos meg iallefall! Endret 17. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
oxygen1111 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Du må nok gå opp til IT-ansvarlig på skolen din å spørre om tillatelse eventuelt spørre om å få en kontrakt på at du kan bruke PC-en din der! -- sånn det fungerer hos meg iallefall! tvila sterkt på att dei vill hjelpe meg Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har du tilgang på pcer i nettverket allerede? Bare å ta en traceroute mot nettet og se hvor mange routere du går igjennom. Så kan du bare sjekke hvilke porter som er åpne osv.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 tvila sterkt på att dei vill hjelpe meg Dette tyder på at du ønsker å omgå skolens nettverkspolicy (og dermed kunne utsette skolens nettverk/PCer for økt sikkerhetsrisiko). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 med henvisning til denne tråden stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg